פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
TO GO נעליים מתפרקות בפחות משבועיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון רמלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28 לינואר 2008 העונה נכנסתי כלקוחה של "togo" לרכוש מגף חורפי.. בחרתי 2 זוגות נגפיים. יצאתי מאושרת עם 2 זוגות נעליים.
לאחר כשבועיים ב 17 לפבואר בדיוק שנעלתי את הנעליים אולי 3 פעמים כל אחת נישבר לי העקב באמצע העבודה - ואני עובדת מול מחשב במשרד לא זזה מהכיסא.
לאחר כמה ימים ב 22 חזרתי לחנות עם תלונה . המוכרת שהיתה החנות לא הסכימה כלל לעזור לי . ואני החלטתי להשאיר שם את הנעליים ולבקש מהמנהלת לחזור אלי. למרות מה שהמוכרת אמרה לי.
לאחר כמה ימים חזרה אלי המנהלת - דגנית ואמרה לי שמגיעות לי זוג נעליים חדשות - שמחתי לשמוע שאולי מישהו כן מקשיב לי.
יש לציין כי דגנית ציינה שאין לה זוג במידה 38 שאני רוצה. אבל אמרתי לה שאני אסתפק בנעל אחרת - ואני אבוא לבחור.
חזרתי ב 28 לפבוארבבקשה לקבל זוג נעליים- ראיתי את הזוג נעליים שנישברו לי במידה 38 , המוכרת (שלא הכירה אותי) הביאה לי אותו והלכה להביא לי את הזוג שלו. לרוע מזלי המוכרת שהכירה אותי מהפניה שבועיים לפני כן הכניסה בדיוק לחנות והכניסה את המוכרת הראשונה ואמרה לה שתגיד שאין להן שום נעל במידה 38.
ופתאום גליתי את הפנים האמיתיות של המוכרות: כל נעל שרציתי פתאום אין להן, ממש אף אחת!!! ממש מתפלאתי ששם נעל שרציתי לא היתה להן במידה שלי. בעוד שכל הבנות סביבי שרצו נעל קיבלו בלי שום בעיה.

לאחר שראיתי שאין נעליים לבחור כי "אין בחנות במידה שלי " ביקשתי לקבל זיכוי או אישור לחפש בסניף אחר. אותו מוכרת לא הסכימה לבקשתי וביקשתי לדבר עם דגנית- מנהלת החנות, ואני נענתי לשלילה שכן לא ניתן לדבר עם דגנית רק ביום ראשון(ואנחנו ביום חמישי) כי היא לא עובדת.
היחס המשפיל הזה היה מתחת לכל ביקורת - ואני שואלת אתכם, הזה היחס שאנחנו מייחלים לו ?ארי שללא אנחנו הם לא קיימים .ואנחנו מממנים אותה .
בנתיים, עבר חודש,אני עדיין ללא מגפים, ללא החזר כספי, וללא מענה מצד החברה..
ואני חוזרת ואומרת כמו שכבר אמרו בתלונות קודומות לי "כדאי מאד שלקוחות יידעו שהנעלים שלהם הם לא עור, ולא מחזיקות יותר משלוש הנעלות ברציפותת...."
כספי סוג הנזק :
אותו נעל המידה 38 פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
זיוה-מנהלת שירות הלקוח שם ותפקיד:
לאחר בירור עם הסניף לקוחה הגיעה עם התלונה 22/2/08 יום ו' נשאר לבדיקת מנהלת חנות(דגנית), ביום א' 24/2/08 שיחה ללקוחה ע"י דגנית -אישור החלפת המוצר תוך קביעה כי אין את אותו הדגם בחנות .
28/2/08 הגיעה הלקוחה לחנות על מנת לממש החלפה טוענת שהדגם במידה ובצבע שדרשה אכן הוצג בתצוגה אך לטענתה לא סופק לה המוצר שהוצג.
חשוב לציין שהחנות הינה דינמית ויש אפשרות שבוצעה החלפה ע"י לקוחה אחרת לכן הדגם היה ביום הגעתה של הלקוחה לחנות - עדיין לא מובן לי מאיזה סיבה לא סופק ללקוחה הדגם הרצוי כאשר הוא היה בסניף . אין שום סיבה שהלקוח לא יקבל שירות כראוי מצוות החנות .
תגובה:
הדגם שאינו ניתן לתיקון הינו 6267 38 שחור , נעשה מאמץ על מנת להשיגו ללקוחה - הדגם נמצא בסניף אחר ובאזור אחר ברשת - באופן חריג בניגוד לנהלי החברה נבצע העברה לסניף ברמלה .
עד סוף השבוע הנוכחי העברת הנעל תבוצע - צוות החנות ייצור קשר עם הלקוחה כאשר הנעל תהיה בסניף- על מנת שתממש החלפה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה