פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של נעלים, עלבון ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים כתובת:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.1.09 נכנסתי לחנות TO GO בקניון בת ים ורכשתי 2 זוגות מגפיים וארנק שווי העיסקה 280 ש"ח שמתוכה 230 ש"ח עלות המגפיים.
לאחר שבועיים חזרתי לסניף עם תלונה שהתקלף לי ה"ז'מש" לאחר שנעלתי את המגף פעמיים. נאמר לי שישלחו את המגף לבדיקה או שיתקנו לי אותו או שאני אקבל מגף חדש במקומו. אמרתי למוכרת "איך בכלל קיימת אפשרות כזו שאני אקבל את אותו מגף בחזרה וישנו סיכוי שזה יקרה שוב" המוכרת ענתה בחוצפה "מה את קופצת ? אולי תקבלי מגף אחר במקומו".
לאחר שבועיים יצרו עימי קשר ונאמר לי שאני אקבל מגף אחר במקומו. כשהגעתי לחנות, בתאריך הנקוב מעלה בשעה 12:20, נאמר לי לבחור איזה מגף שאני רוצה מהמלאי המצוי בחנות, לאחר שלו מצאתי מגף אשר היה לטעמי ביקשתי זיכוי על המגף הפגום. המוכרת אמרה לי שאין אפשרות שכזו, בכל זאת התאמצתי ובחרתי מגף (לאורך כל הזמן הזה כשביקשתי מאותה מוכרת מידות שלחה את נועם המוכר להביא לי, גם כשטיפל בלקוחות אחרים, והיא נשארה בקופה) כשהגעתי לקופה אותה מוכרת אמרה שהדגם שהוחזר עולה עכשיו 50 ש"ח ואילו המגף שבחרתי עולה 100 ש"ח ויכול להיות שאצטרך להוסיף 50 ש"ח. נאמר לי שיש צורך לבדוק את הדבר עם המנהל שלה ושלחה את המוכר לעשות זאת. לאורך כל זמן ההמתנה שארך כ-15 דק' היא רבה אם המוכר שלה מולי מי יקיים את השיחה, לאחר שהמנהל יצר עימה קשר נאמר לי שאני צריכה להוסיף 50 ש"ח. ביקשתי ממנה שתאתר את החשבונית שלי והיא אמרה שהיא לא תאתר אותה עד שהמנהל שלה יגיע.
נאמר לי שאני יכולה לקחת את אותו דגם פגום, התפשרתי וביקשתי את אותו דגם. בלת ברירה התפשרתי שוב וקבלתי את המגף בצבע אחר.
אני לא אנעל את המגף שברשותי כי איננו לטעמי ולכן ברצוני לקבל זיכוי או את הנעל שאותה בחרתי רק! אם היא קיימת במלאי
עלבון, סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה