פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי פגומות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
קניון הדר תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04/12/08 רכשתי 2 זוגות מגפים, כבר ביום הראשון העקב של אחד מהמגפים שקניתי היה עקום!! עקב חוסר זמן, לא החזרתי את המגף מידי לחנות אך בתאריך 14/12/08 החזרתי את המגף לחנות אחרי ויכוח קצר של מתי קניתי את הנעל ואם בכלל אפשר לסדר לי אותה מנהל החנות אמר לי שהנעל תלך לתיקון.כעבור חודש וחצי הוחזר לי הנעל אך הבעיה לא סודרה העקב עדין נשאר עקום. לאחר שחזרתי בשנית לחנות בתאריך 26/1/09 נאמר לי ע"י מנהל החנות שכנראה הצורת הליכה שלי הורסת את הנעל
וטען שלא יוכל לסדר לי אותם בגלל שזה סוף עונה וכל מיני קישקושים שממש לא מענינים אותי. אך כדי לסתום לי את הפה אמר לי שיפצה אותי בשובר הנחה בקניה בקיץ האם זה נשמע לכם הגיוני ???שאני יקנה נעלים ב250 ש"ח ויקבל הנחה לנעל בקיץ. יש לציין שגם הנעל השנייה שקניתי הרוסה לחלוטין. אני לקוחה שלכם כבר מס' שנים (כמעט כל הנעלים שלי מאצלכם) חבל מאוד שאתם מספקים סחורה באיכות כל כך גרועה וגם לא לוקחים אחריות.אבקש פיצוי הולם ומידי. יש לציין שמנהל החנות מספק שירות אדיב וטוב אך לצערי זה לא עוזר.
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה