פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגפיים שנקרעו פעמיים בתוך חודש. נושא התלונה:
סהר שרון שם/כינוי:
‏שבת ‏12 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ביג פולג (גנדן) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מגפיים ב-12.12.08 הסוליה נפתחה אחרי 3 שימושים, הנעל נשלחה אליהם לתיקון ואחרי שימוש נוסף נקרעה הסוליה, שוב וגם פנים המגף.
החנות לא הסכימה לקבל לתיקון נוסף וביקשו לפנות לשירות לקוחות, שם לא ענו לארבע שיחות והודעות. אחרי שיחה קשה עם החנות חזרו אלי משירות לקוחות וביקשו שנביא את המגף לחנות לבדיקת מעבדה.
מבחינתי אין אפשרות להשתמש במגף מאחר והוא כולו קרוע.
ביקשתי מהחנות לשמור לי מגף זהה במידה ובדיקת המעבדה תאשר החלפה, אבל הם לא מוכנים לכך. יש אטימות מוחלטת בחברת to go .
נזק כספי סוג הנזק :
אני דורשת מגף חדש !!! או את כספי במלואו. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה