פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצר פגום -נעלים נושא התלונה:
סבג עליזה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יפו224 כתובת:
תחנה מרכזית ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך15.2.09 קנתה ביתי בת ה15 נעליים מהסניף הנ"ל בסוף עונה בסך 49.99 ש"ח לאחר יומיים נשבר העקב של אחת מהנעליים בצורה כזו שהברזל בעקב פשוט התנתק ממקומו ועליו סימני חלודה ברור שהמוצר היה פגום ויש להחליפו אך משניגשה ביתי למוכר בשם ניסיאל מדינה התיחסותו היתה שאין הוא יכול לעזור ואין למי לפנות אין ממונה ולא יעזור כלום כי זה סוף עונה ולא מחליפים משניסתה הילדה לעורר את צומת ליבו כי מדובר בפגם ולא ברצון להחליף סתם הנ"ל התנהג באדישות כאילו איננה נמצאת והמשיך הלאה כשאמרה לו שתפנה בתלונה לאתר תלונה הגיב אל תאיימי עלינו אנחנו חברה חזקה . סבורני כי אין קשר בין מדיניות החברה להחלפה בסוף עונה לבין מוצרים פגומים שיצאו מתחת ידה .אבקש להחליף את הנעלים באופן מיידי וכי המוכרן יתנצל על התנהגותו המעליבה .
עלבון + סוג הנזק :
החלפת הנעליים והתנצלות המוכר פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה