פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש, רמאות ובזבוז כסף נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קניתי מגפיים בחברה זו במבצע- שני זוגות במחיר אחד. לאחר מספר ימים שהלכתי עם זוג אחד גיליתי שהסוליה חצי שבורה ומים נכנסים לי משם בימות החורף וסתם בספונג'ות ביתיות. הגעתי לחנות כדי להחליפם והם לקחו אותם לתיקון תוך הבטחה שהתיקון ייערך במשך כמה ימים עד שבוע והם יתקשרו אלי כשיהיו מתוקנים. חיכיתי בסבלנות שבוע וגם שבועיים ושום טלפון לא הגיע. התקשרתי אליהם במשך שבועיים(!!!!) לחנות ואין תשובה. ניסיתי גם מספרים של חנויות אחרות ברשת וגם שם לא ענו לי. הבנתי שכנראה 'הלך עלי' וכל הקניה היתה סיפור רמאות אחד גדול. לאחר שבועיים בערך (חודש וחצי בסה"כ מאז המסירה לתיקון) קיבלתי טלפון מהחנות שהנעליים מתוקנות ומחכות לי בחנות כבר יותר מחודש!!! ועלי לבוא לקחת אותם בזריזות משום שעל פי התקנון שלהם, הם כבר לא מחוייבים לשמור עליהם. כשעניתי למוכרת שלא קיבלתי צלצול אחד עד אותו יום היא ענתה לי שכבר שלושה שבועות היא מנסה לתפוס אותי ואני לא עונה.. מעניין ביותר...
הגעתי לחנות, לקחתי את מגפיי וכעת עבר כבר שבוע מאז אני נועלת אותם. התיקון לא עזר ומים כבר מצאו דרכם לגרביי דרך השברים שבסוליות. למסור אותם שוב לתיקון זה לא הפיתרון, מה גם שהמוכרת אמרה לי שאם הם יתקלקלו שוב אין מה לעשות, האחריות מאז הקניה עוברת וגם במלאי בטח לא יישארו כאלה אם יצטרכו להחליפם. כל הפרטים האלו נמסרו לי מהמנהלת של אותה חנות בזלזול וחוסר סבלנות מופגן. מדהים איזה אומץ ועזות יש לחברה זו להתנהל בזלזול כה גדול עם לקוחותיה במיוחד שמוצריהם לא מצדיקים ואף דורשים יחס הפוך מזה.
אחרי שירות לקוי כזה הייתי חייבת להתלונן, ואם לי לא יצא רווח מזה- מגפיים לעונת החורף הנוכחית שאוטוטו נגמרת אצלי בסנדלים, לפחות ילמדו כולן לא לקנות מגפיים מto go.בשום מחיר. זה פשוט לא שווה את הכסף, עוגמת הנפש והעצבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא והתנצלות פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה