פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מגף נושא התלונה:
צרפתי אביטל שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כיכר פז 3 כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי 2 זוגות מגפיים אחד אחרי שלושה פעמים עקב נשבר לחצי ואף סנדלר לא מוכן לתקן והשני הריצרץ נקרע אחד לקחו לתיקון ואת המגף עם העקב המוכרת בחנות לא הייתה מוכנה לקחת אני כבר חודש מנסה להתקשר ישארתי אלפי הודעות ואף אחד לא חזר אליי יגעתי להנהלה אמרו לי שיחזרו אליי ואף אחד לא יתקשר.ממש בושה אני לקוחה מאז שפתחו את החנות בקרית גת ועוד המוכרת צעקה עליי ואמרה שלא איכפת לה כי היא לא עובדת בישביל TOGO אמרתי לה שלהם שילמתי את הכסף אמרה שזה לא מעניין אותה.
אתם משאירים אנשים בחוסר אונים ואין עם מי לדבר, אחרי שקניתי שני זוגות אני צריכה בגללכם ליסתובב עם נעליים קרועות פגעתם בי בצורה שאין לתאר, חודשיים אני צריכה לרדוף אחריכם בישביל מגף, התקשרתי לפחות 30 פעם.
פגיעה בן אדם וחסר עונים סוג הנזק :
מבקשת לתקן את המגף פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה