פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואי שביעות רצון מהשירות שקיבלתי בסניף נעלי טו גו בביאליק בר"גd נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק רמ-גן כתובת:
רמת-גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ- 3 שבועות קניתי 2 זוגות נעלים ב- 200 ש"ח אחרי שבוע וחצי כל הנעל נפרמה ויצאו ממנה חוטים שלא נגמרים, פניתי לסניף שברח' ביאליק בר"ג הראתי למנהל הסניף בשם שימי את הנעל (אני לא יודעת איך מחזיקים כזה בחור ועוד שמים אותו בתפקיד מנהל סניף מוכר אפילו הוא לא יכול להיות)
פניתי אליו יפה הראתי לו את הנעלים הוא ראה שהנעלים חדשות רק היו בהם פגם רציני אמרתי לו שאין בידי את הקבלה אך התקשרתי לסניף שלכם ואמרו שניתן לאתר את תאריך הקניה באמצעות כרטיס אשראי שבו רכשתי את הנעלים, הוא אמר לי אין כזה דבר ואני לא יכול להחליף לך את הנעלים (אפילו לא ניסה לעזור) אחרי ויכוח ממושך אמרתי לו שאני לא זזה עד שהוא לא מחליף לי את הנעלים אמר בסדר אני יוציא הזמנה לתיקון, ואתקשר אלייך מחר.
לא דובים ולא יער מר שימי אפילו לא טרח להתקשר אחרי 4 ימים של סבלנות מתמשכת החלטתי שעליי לגשת לחנות ולראות מה קורה עם הנעלים! כי גם אי אפשר להשיג אותם בטלפון כי הטלפון מחובר לפקס (דרך אגב הוא אמר לי מחר יסדרו לנו את הטלפון עד היום לא סידרו-כי כנראה הכי נוח שבעולם שאין טלפון) הגעתי לחנות ניגשתי לשימי אמרתי לו מה קורה עם הנעלים שלי הוא הסתכל עליי בריחוף!!!
אמרתי לו שאני מחכה לטלפון שלך הוא אמר חיפשתי אותך אך לא ענית לי אמרתי לו אף אחד לא התקשר אליי ולא טרח לעדכן אותי אמרת לי שמחר תעדכן אותי לגבי הנעלים.
בקיצור מר שימי הרים את הטלפון והתקשר למפעל לא יודעת למי !והתחיל לברר על הנעל שלי. (יש לציין שאם הייתה למר שימי תשובה היה אומר לי אותה בזמן שהייתי בחנות וזה היה צריך להיות לו רשום באיזו מקום כי הרי הוא אמר שהתקשר אליי לא?!)
כך עובד "מנהל הסניף" -שימי.
אחרי בדיקה עם המפעל לא יודעת אם מי הוא דיבר.
אמר לי תחליפי את הנעלים.
החלפתי ויצאתי לדרכי.
אחרי שבוע וחצי להפתעתי בדרכי לעבודה נקראה לי הנעל הייתי המומה ועצבנית הייתי חייבת לעצור באיזה מקום ולרדת מהאוטובוס כדי לקנות לי איזה כפכף אחר ללכת לעבודה.
כעסתי מאוד ורתחתי התקשרי מיד לשירות הלקוחות כמובן מיום שני ועד היום אף אחד לא חוזר אליי ועוד ציינתי שהמקרה דחוף.
ראיתי שאף אחד לא חוזר אליי שוב אני צריכה לעזוב את הכל ולפנות לסניף טו גו בר"ג שתבינו כמה זמן ועגמת נפש ביזבזתי על הנעלים האלו.
ניגשתי לסניף בר"ג ביום שישי הקרוב ה- 17.7.09 חיכיתי למר שימי כי הוא לא היה בחנות היה אמור להגיע ב- 11:00 כך המוכרת אמרה לי השעה הייתה 10:45 היא אמרה שהוא צריך להגיע כל רגע חיכיתי בחוץ ואז ראיתי שהשעה כבר 11:30 התקשרה אליו הבחורה ואמרה לו שאני ממתינה לו.
הוא נכנס לחנות כבר הכיר אותי מהנעל הראשונה אמרתי לו לצערי חזרתי אלייך שוב עם הנעל השניה כי היא נקרעה לי, הוא אפילו בקושי הסתכל פנה לעיניינים אחרים ולא התייחס אמרתי לו אני מדבר איתך באתי להחליף את הנעל ואז התחיל להגיד לי זה סוף עונה אני לא יכול להחליף לך את הנעלים. מה זה קשור לסוף עונה, אני רכשתי נעלים ב- 200 ש"ח ואני רוצה לקבל שירות מאז שקניתי כל שבוע אני סובלת מהנעלים כל פעם משהו אחר. אמרתי לו או שתחזיר לי את הכסף בחזרה או שאני מחליפה את הנעלים.
אמר לי תעשי מה שאת רוצה, תתלונני עליי, אני לא מחליף לך כלום, התחיל להסתובב בחנות לא התייחס וציפצף עליי הדבר מאוד פגע בי לא מספיק שנגרמה לי עגמת נפש על כל הריצות שאני רצה בגלל הנעלים האלו.
תאמינו לי חברות שלי כל הזמן אומרות לי אל תכנסי ל- טו גו סוג הנעליים שלהם שוות לפח ושכולם מחזירים להם את הנעלים.
אשמח מאוד אם תעזרו לי בנושא דחוף.
נ.ב.: הנעלים הפגומות אצלי.

בתודה מראש,
מאיה

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על כל עגמת הנפש שנגרמה לי על כל הריצות והזמן הפרטי שלי. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה