פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ולעג ללקוחותיה ונעליים מתפרקות נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון בנתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/07/09 רכשתי נעליים ברשת TO GO במבצע נעל ב-80 ש"ח והשנייה ב-50 ש"ח רכשתי נעל לי ולבת של גיסתי סה"כ הקניה 130 ש"ח ששולמו במזומן.
בתאריך 27/07/09 ראיתי כי פנים הנעליים החלו להתקלף יצרתי קשר עם החנות ונאמר לי להתקשר ב20:30 בערב וכך היה התקשרתי ודיברתי עם מריאנה שהיא מנהלת החנות והיא הפנתה אותי לשרות לקוחות פניתי לשם למחרת בבוקר והשארתי הודעה אבל לא חזרו אליי ושוב השארתי הודעה למחרת בצהריים ורק יום לאחר מכן חזרו אליי נתבקשתי להעביר את הנעליים לבדיקה וכך עשיתי .אתמול אחה"צ קיבלתי טלפון ונאמר לי בזו הלשון" הנעליים התבלו כתוצאה משימוש והרשת אינה מאשרת החלפתן תגיעי לסניף ע"מ לאסוף אותן" רגע מה הם ציפו שהנעליים אמורות להיות על המדף ושאני אלטף אותן וישיר להן שיר ערש??? הרי נעליים נועדו לנעילה ולא למוצג בחלון ראווה השרות של הרשת הזו מתחת לכל ביקורת והם חושבים שאם הם זולים הם יצליחו כך הרי בסופו של דבר הלקוחות לא טיפשות ובסוף הן תדענה שלרשת הזו אסור להיכנס!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני אעשה כל האפשר במסגרת החוק ע"מ שנשים אחרות לא תיפולנה . אתמול 5/8 התקשרה אליי רותי משרות לקוחות ואמרה לי שהנעל נבדקה ואיני זכאית לשום דבר מהם זה לא מוזר? גם אם קונים בשוק מתייחסים אליך יותר יפה מאשר ברשת הזאת זה פשוט לא יאמן שהם עדיין מצליחים לעבוד עלינו מה קורה פה? האם זה היגיוני? צריך להקים קול צעקה לא יכול להיות ש"רשת "כזו אם ניתן לשייך אותם לרשת עדיין יכולה להמשיך בצורה הזו של לעג,זלזול,עגמת נפש ללקוחותיה?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי לא בגלל הכסף אלא בגלל הזלזול והלעג שחויתי. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה