פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת זיכוי עבור נעליים פגומות שנרכשו. נושא התלונה:
בניש סימה ואליהו שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
קניון נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני יומיים 19/7/2010 רכשתי זוג נעליים ברשת בסכום 100 ש"ח . לא הספקתי להנות מהנעליים ולאכזבתי לאחר יום אחד בלבד!!! הן התפרקו!!!.
הגעתי לחנות והמוכרות הסכימו להחליפן בנעל אחרת אך לצערי לא היו מידות וגם שום זוג אחר לא מצא חן בעייניי.....לכן ביקשתי זיכוי. להפתעתי,המוכרות טענו שהן מצדיקות אותי אך אין באפשרותן להחזיר לי את כספי או לתת לי זיכוי על הסכום ששולם. ואני שואלת את עצמי (ואשאל גם אחרים בתקשורת):1. איך יתכן שחברה שמכבדת עצמה ובסניפים בכל הארץ לא יכולה לספוג(בקטנה) ציוד פגום שהם ייצרו? איך יכול להיות שסחורה כביכול איכותית מתפרקת אחרי 24 שעות בשימוש מינימלי? מדוע אני האדם הפשוט, הלקוח, צריכה להתקשר אלפי פעמים לשרות לקוחות ולא לקבל מענה?מדוע חוק הצרכן שמחייב החזר כספי לא מיושם בחברות ?
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי או סכום כספי מלא פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה