פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן זיכוי על החזר 2 זוגות נעליים ושירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 זוגות נעליים במבצע בסניף של הרשת בקניון הזהב בראשל"צ על סך 100 ש"ח ששולמו במזומן.
לאחר יום אחד שלא נעשה שימוש בנעליים הלכתי לסניף שקרוב יותר לביתי, הסניף בקניון בת ים, וביקשתי להחזיר את 2 זוגות הנעליים ולקחת במקומם 2 זוגות אחרים.
מנהל החנות בשם עוז התייחס בצורה מחפירה אליי, אמר משפטים כמו "אוף, על הבוקר החלפות...", וגרם לכך שאני ארגיש כאילו אני מבצעת פשע בכך שאני מממשת את זכותי להחליף נעליים, בסופו של דבר מצאתי 2 זוגות נעליים בסך כולל של 80 ש"ח, רציתי להשלים את הזיכוי שהוא כאמור על סך 100 ש"ח בקנייה של זוג משקפיים על סך 19 ש"ח.
לתדהמתי עוז סירב לכך בטענה שקניתי זוג נעליים והוא יכול לתת לי רק זוג נעליים במקומם ותו לא.
יש לציין שאם הייתי מבקשת זיכוי תמורת הנעליים הייתי מקבלת זיכוי על סך הסכום הנ"ל עפ"י החוק והייתי יכולה לממש את רצוני.
כספי סוג הנזק :
מתן זיכוי מלא על הסכום ששולם + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה