פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון או החזר כספים על נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סטאר סנטר כתובת:
אשדוד סטאר סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי קניתי 2 זוגות נעליים לילדה. לאחר הקנית הילדה הספיקה לנועל פעם אדת את הנעלים והם נקרעו. הבאתי את הנעלים לחנות והם הסכימו לקבלם ולתקנם. לאחר כ - 10 ימים קיבלתי את הנעליים בחזרה. שוב הילדה נעלה פעם אחת את הנעלה ועם נקרעו באותו מקום פעם שניה.
אתמול הבאנו את הנעלים לחנות עם בקשה לתקן אותם שוב. בעלי דיבר עם המנהלת של החנות ונאמר לו כי לא ניתן לתקן אותם או לקבל החזר כספי עקב החלפת תצוגה לעונת החורף. לא נראה לי כי יש קשר כלשהו בין החלפת תצוגה לנעליים קרועות שנמכרו בחנות ואי אפשר לנעול אותם.
בנוסף אתמול ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה אך ללא כל הצלחה, הם לא חזרו אלי.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת נעליים פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה