|
|
|
|
|
|
אי תיקון או החזר כספים על נעליים פגומות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סטאר סנטר |
כתובת: |
אשדוד סטאר סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי קניתי 2 זוגות נעליים לילדה. לאחר הקנית הילדה הספיקה לנועל פעם אדת את הנעלים והם נקרעו. הבאתי את הנעלים לחנות והם הסכימו לקבלם ולתקנם. לאחר כ - 10 ימים קיבלתי את הנעליים בחזרה. שוב הילדה נעלה פעם אחת את הנעלה ועם נקרעו באותו מקום פעם שניה.
אתמול הבאנו את הנעלים לחנות עם בקשה לתקן אותם שוב. בעלי דיבר עם המנהלת של החנות ונאמר לו כי לא ניתן לתקן אותם או לקבל החזר כספי עקב החלפת תצוגה לעונת החורף. לא נראה לי כי יש קשר כלשהו בין החלפת תצוגה לנעליים קרועות שנמכרו בחנות ואי אפשר לנעול אותם.
בנוסף אתמול ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה אך ללא כל הצלחה, הם לא חזרו אלי.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החלפת נעליים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|