|
|
|
|
|
|
תיקון סנדלים בתקופת מבצעים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי סנדלים בחנות בקניון הדר בירושלים בתאריך 15.8.2010 לאחר שבועיים סוליית הסנדל נפתחה.
כאשר הגעתי עם הסנדלים הפגומים והחשבונית לסניף כפר סילבר אשקלון הם צינו בפני כי סנדלים שנרכשו בתקופת מבצעים אינם ברי תיקון. כפי שהוכיחו לי שכתוב על החשבונית שברשותי.
וצינו בפני את מס' הטלפון של שרות הלקוחות.
בתאריך 16.9.2010 ניסיתי מס' פעמיים להדבר עם שרות לקוחות ולא נענתי (השארתי הודעה במענה הקולי שלהם אולם לא זכיתי עד כה לתשובה)
שאלתי היא: האם זה חוקי לא לאפשר תיקון לסחורה פגומה איפלו שנרכשה בתקופת מבצעים?
תודה שרית אמיתי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|