פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין עם מי לדבר בנושא נעליים פגומות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.9.2010 רכשתי זוג נעליים. בתאריך 14.9 חזרתי עימם לחנות, לאחר שנעלתי אותן רק פעם אחת ובשתי הנעליים, ירד הצבע, במקומות שונים, בצד הפנימי.
מנהלת החנות ניסתה לטעון כי מדובר בשפשוף- לא הגיוני, שכן אחרת זה היה באותם מקומות בשתי הנעליים ואם לא, כיצד אדם יכול ללכת ולשפשפף את הצד הפנימי של הנעל? היא הציעה לשלוח לשרות לקוחות ואמרה כי תוך 48 שעות מהפנייה, הם חוזרים ללקוח. את שרות הלקוחות של חברת טוגו לא ניתן להשיג בטלפון. בתאריך 15.9 השארתי הודעה במענה הקולי וכן שלחתי מייל. לא חזרו אליי מאז ולא ניתו להשיג את החנות בטלפון
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
התייחסות לתלונה והחלפת הנעליים פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה