פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של נעלי to go או אולי יותר נכון חוסר שירות מושבע נושא התלונה:
אסרף שלומית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תחנה מרכזית ירושלים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מספר זוגות של נעלי to go מהחנות שנמצאת בתחנה מרכזית ירושלים
בחנות מוצגות נעלי צד ימין שניתן למדוד. מדדתי את נעל ימין של אחת הסנדלים המוצגות למכירה וביקשתי את הנעל השמאלית כי היא מצאה חן בעיני.
ניגשתי לקופה קניתי מספר זוגות של נעלים וחזרתי הביתה שמחה וטובת לב.
יום למחרת כשנעלתי את זוג הסנדלים הבחנתי שנעל שמאל קטנה יותר ולוחצת לי על הרגל אחרי מספר צעדים בבית הורדתי את הנעלים החזרתי לקרטון ונעלתי נעליים אחרות.
לאחר כמה ימים ניגשתי לחנות ובקשתי להחליף את הנעל למידה אחרת. המוכרת שהיא גם סגנית המנהלת טענה שהנעל "נעולה" ולכן היא לא תחליף לי אותה למידה אחרת. לא משנה כמה הסברתי לה שלא נעלתי את הנעל יותר ממרחק של מחדר השינה שלי עד הסלון וחזרה (ואין לי ווילה דונם,וחצי בקיצור זה מרחק של בקושי שני מטרים ובמקום מרוצף) היא בשלה עמדה על כך שהנעל נעולה והצביעה על כך שבקצה נעל שמאל יש שפשוף קל של העקב. עברתי בין הנעליים בחנות והראתי לה עוד שלושה זוגות שנמצאו במצב זהה ואף נעל שהייתה ללא עקב (שכנראה נפל כשמישהו באמת נעל את זה) אז היא אמרה שנכון שיש נעלים במצב דומה אבל אלו נעלי צד ימין אותם נותנים למדידה בחנות וצד שמאל לא נמדד בדרך כלל ולכן הוא אינו אמור להיות משופשף כפי שיש בסנדלים שלי. כמובן שאחרי סיבוב בין נעלי החנות הראתי לה גם זוגות בהן עקב שמאל במצב של הנעלים שלי. להתווכח איתה לא עזר, לבקש שתקרא למישהי בדרגה גבוהה יותר גם לא עזר כיוון שהיא אמרה שהיא סגנית מנהלת וההחלטות שלה הן ברמה מספיק גבוהה ואין מישהו ברמה גבוהה אחרת בחנות באותו היום, להתקשר לשירות לקוחות גם לא ממש עזר כי הם לא עונים מיידית צריך להשאיר הודעה ואז אחרי שלושה ימים ולפעמים גם יותר הם חוזרים וצריך להסביר את הסיפור מחדש והפתרון היחיד שהיה להם לתת לי זה ללכת שוב לחנות לשלוח את הנעליים למעבדה והם יחליטו אם הנעל נעולה או לא למרות שכשהייתי בחנות ביקשתי מחני הסגנית מנהלת שלפחות אוכל להשאיר את הנעליים כדי שתמסור למעבדה שיחליטו כי חבל לי להגיע עוד פעם רק כדי להביא את הנעליים. הסברתי לנציגה מהשירות לקוחות שאין לי זמן ופנאי וזה גם מאוד מגוחך לבוא ארבע פעמים לחנות נעליים כדי להיות מרוצה מנעל ששילמתי עליה, לא נעלתי אותה ובסך הכל רציתי להחליף את המידה שלה ושנראה לי מאוד מינימלי להבין שאם לקוח רוצה להחליף מידה אז זה לא שהוא התחרט על מראה הנעל או שהיא לא באה לו פתאום יפה הנעל באמת קטנה וגם אם היא הייתה נעולה הרי מאוד הגיוני שבן אדם נועל נעליים בבוקר יוצא מהבית ורואה רק אחרי כמה דקות שהנעל לא נוחה למזלי (לא שזה עזר לי במקרה דנן) אני הבחנתי בכך קודם ולא יצאתי לרחוב עם הנעל. בקיצור שירות לקוחות לא עזר, הנציגה בחנות לא עזרה אני לא יודעת אם השירות היה גרוע או שלא היה קיים אבל אני בנעלי to - go לא אקנה יותר ואף אמרתי לכל חברותי העובדות איתי באוניברסיטה העברית שהיחס היה גרוע ומאז גם הן לא קונות משם יותר .... אז חברת to go אני שואלת אותכם... לא היה עדיף לתת מעט אמון בלקוח מאשר להפסיד לקוחות? לפעמים עדיף "להפסיד" מאה אחת ולא הכנסה פוטנציאלית של כמה מאות שקלים. ומעבר לכך אתם מייצגים חברה גדולה של נעליים שאמורה לעשות כבוד לשם שלה ולכבד את הלקוחות שלה אז כדאי להתחיל לשים לב כיצד אתם מתנהגים עם לקוחות כי בלעדי הלקוח אין הכנסה אין חברה ואין עתיד כי אתם צריכים לזכור שאנשים קונים איפה שהם מקבלים יחס טוב ולפעמים אפילו אם הסחורה היא בינונית יחס טוב משאיר אותך כלקוח ...ואחרי הסיפור שלי אתם יודעים מה לא מבריח לקוחות.
בקיצור ההפסד הוא כולו שלכם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
רשמתי בפירוט בתיאור הבעיה הלוואי שרק תפיקו לקחים פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה