פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלים מתפרקות ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 1.10.10 קניתי לבתי בת ה 14 זוג סניקרס. היא נעלה אותן פעם אחת לפעולה בצופים והגפה התפקעה. כאשר הלכתי היום להחליף את הנעל התברר שאין עוד זוג כמו שאנחנו מחזירות אלה רק נעלים יקרות יותר. כשהסברתי למוכרת שלא נראה לי שאני צריכה לשלם את ההפרש היא טענה שאני משקרת והילדה נעלה את הנעל יותר מפעם אחת ( דבר שניתן לבדוק בקלות: הסוליה כמעט ולא נשחקה), אחר כך היא טענה שהנעל נקרעה כי היא חטפה מכה למרות שהנעל לא חתוכה אלא מבוקעת. הפתרון היחיד שהיא היתה מוכנה להציע לי היה שאני אלך לסניף באלנבי תל-אביב כדי לקבל זוג זהה.
במקום להתנצל על עוגמת הנפש של הילדה והטרטור שנגרם לי היא התייחסה אלי בזלזול, קראה לי שקרנית ועוד נאלצתי לשלם את הפרש המחיר כדי שלא אאלץ להתרוצץ שוב.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
לפחות החזר של ההפרש פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה