פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים ליום אחד. נושא התלונה:
יצחקוב ענבל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון רמלה/תחנה מרכזית ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/12/10 פניתי ל TO GO בסניף רמלה לאחר שכנועים רבים מצד גסתי ורכשתי 2 זוגות נעליים במבצע 1+1 ע"ס 229 ש"ח, חשבונית מס' 271035737.
בתאריך 8/12/10 (יום רביעי) פניתי לסניף הרשת שנמצא בתחנה מרכזית ירושלים על מנת להחליף לדגמים אחרים, חשבונית מספר 281054026.
בתאריך 9/12/10 (יום חמישי) נעלתי את הנעליים לעבודה, יש לציין שנעלתי אותן כ 12 שעות.כאשר הגעתי הביתה הבחנתי שהנעל הרוסה כייון שייצרו את הנעל כך שהסוליה יותר קטנה מהנעל.
בתאריך 13/12/10 פניתי חזרה לסניף הרשת בתחנה המרכזית וטופלתי ע"י חני סגנית מנהל הסניף. בתחילה חני טענה כי איני זכאית לזיכוי כיוון שהנעל הרוסה. הסברתי לה שלא הגיוני שנעל תהרס לאחר יום שימוש וכי איני מצפה שנעל של 100 ש"ח תחזיק 3 שנים אלא לפחות לעונה, הסברתי לחני כי היה לי מקרה דומה לפני כשנתיים והבטחתי לעצמי שאיני חוזרת לרכוש מאותה רשת. אך לצערי הרב השתכנעתי לגיסתי ורכשתי את הנעליים.
חני הביאה לי זיכוי (חשבונית זיכוי C0281000141) בטענה כי זה הדבר היחיד שיכולה לעשות והפנתה אותי לשירות הלקוחות.
כיום 15/12/10 חזרו אליי משירות הלקוחות בחורה אשר איני זוכרת את שמה וטענה כי הביאו לי זיכוי וזה מה שצריך.כאשר ביקשתי את הממונה עליה היא טענה כי אין ורק היא תוכל לבר איתי ותשובתה היא סופית. הרי הביאו לי זיכוי.
ופה אני פונה לאחראים האם זיכוי (הכסף שלי בנייר שונה) מסיר ממכם אחריות?
האם אינכם מסוגלים לשלם על טעויות שלכם? כשאני אומרת לשלם זאת אומרת להחזיר את כספי הרי בסופו של דבר זה לא גורע ממכם כלום.
אני לקוחה מאוכזבת הן מהמוצר והן מהשירות.
אני מבקשת לקבל את כספי חזרה כיוון שבמצב הנוכחי אתם קיבלתם כסף אך אני לא קיבלתי תמורה.
כספי הלך לחינם ואינני מעונינת לקנות ממכם דבר.

עלבון, בזבוז זמן. סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה