פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס נוראי!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,ברצוני להתלונן על היחס הנוראי שקיבלתי בחנות TO GOשנמצאת בקניון השרון נתניה.
לפני כשבועיים בערך רכשתי 2 זוגות נעליים.
באותו יום שבוצעה הרכישה יצאתי עם בן זוגי למסעדה בעודי נועלת את הנעל החדשה...מעדתי ונחבלתי קלות ביד שמאל.והנעל נקרעה ממש מעט.הגעתי לחנות עם הנעל,סיפרתי את מה שקרה לי.חשוב לי לציין שקודם לכן דיברתי עם אחת העובדות והיא אמרה שהמנהלת שלהם לא מדברת עם לקוחות,חיכיתי בחנות רבע שעה עד שהמנהלת הגיעה,חייכתי וניגשתי אליה ובצורה הכי יפה סיפרתי לה את המקרה שקרה,היא השיבה לי בטונים נורא גבוהים! כל לקוחות החנות שמעו אותה מדברת איתי.ביקשתי ממנה לדבר בשקט יותר כי זה לא נעים לי.והיא אמרה "שיש לה בעיה בדיבור וזה מה יש".טוב..ביקשתי להחליף את הנעל אפילו בנעל יותר זולה לא היה אכפת לי! והיא פשוט לא הסכימה אלא רק לשלוח לתיקון!! "את יכולה לסחוב עם הנעל הזאת חודש שלם בכיף"{אמרה המנהלת}חודש?! אני לא קונה נעל בישביל חודש!!למרות שאמרתי לה שהנעל גרמה לי ליפול! היא אמרה "לא..זה לא מעניין יכלת מלכתחילה לקחת נעל אחרת"! אם היא הייתה מדברת אליי יפה ומסבירה את עצמה בנועם..לא הייתי מעיזה להתלונן!! אבל כל כך נפגעתי!!! ליד כל הלקוחות היא הרימה את קולה..וחבל..הפסדתם לקוחה קבועה של TO GOולא ציפיתי ליחס כזה ואני חושבת שלא מגיע לי יחס כזה אני גם עובדת עם לקוחות ואצלינו הלקוח תמיד צודק!!!בכל זאת אני לקוחה קבועה שלכם,אני לא מעיזה להכנס לחנות נעליים אחרת רק אליכם!! וחבל נורא! לא תראו אותי דורכת בTO GO לעולם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
נעל חדשה{לא אותה הנעל} פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה