פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומגעיל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון אורות באור עקיבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/7 בשעה 10:17 קניתי זוג נעליים בסניף רעננה של החברה.
בבואי הביתה הסתבר שיש ברשותי אותו זוג נעלים.
בערב הגעתי לסניף אורות של החברה (הממוקם קרוב לביתי) ע"מ להחזיר את זוג הנעליים, עפ"י החוק, ולפי התקנות שרשומות ע"ג השלט הקטן המוצב בדלפק הקופה, (אותו הצליחו להסתיר היטב מעיני הלקוחות).
בסניף המצוין נאמר לי ע"י המוכרות כי אין החזרים ואין החזר כספי.
וזאת כיוון שעל חשבונית החיוב שברשותי, הוחתמה חותמת גומי ע"י המוכרת בסניף רעננה לאחר ביצוע הרכישה (חיוב כרטיס האשראי).
וזאת ללא ידעתי ואישורי על כך, ובניגוד לכך, הדבר מהווה עברה פלילית.!!!
עמדתי על זכויותיי ודרשתי החזר כספי מלא הקבוע בחוק (ביטול עסקת האשראי).
המוכרות טענו כי ביטול עסקת אשראי כרוך בחיובים של 5% לחברתם ו- 5% נוספים לחברת האשראי.
אציין כי ביטול עסקה אינו כרוך בגביה מצד חברות האשראי ועסקים אחרים העומדים בחוקי הגנת הצרכן במדינת ישראל.
לבסוף, ביטול עסקת האשראי התבצע ע"י המוכרות במילוי טופס בקשה מגוחך לביטול עסקת האשראי, אשר יישלח למשרדי חברת To Go.
ולא באמצעות הקופה הממוחשבת במקום. (כמו בשאר העסקים במדינת ישראל).
טרם קיבלתי אישור מחברת האשראי של ביטול העסקה, וברצוני להאמין כי אכן העסקה תבוטל.
אציין והוסיף עוד, כי לאורך כל האמור, ההתנהלות מול שתי המוכרות בסניף אורות באור עקיבא הייתה מבישה, מתישה, קולנית, ומתחת לכל ביקורות של שירות לקוחות שחברת To Go כל-כך מתהדרת בה.
המיותר לציין כי הליך החזרת זוג נעליים לקח מעל ל 40 דקות???


1.
ביטול העסקה במלוא סכום הקניה פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה