פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ולא שירותי ותשלום גבוה מהמחיר שפורסם בחברה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה כתובת:
סניף עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/9/11 רכשתי בכ"א סנדלים ברשת בסניף עפולה .
המחיר שהיה רשום ופורסם כמבצע היה 29.90 שקלים ומדובר על דגם 13137 צבע כחול מידה 40.
בזמן הקנייה בחנות הייתי עם אחותי ולאחר שהגעתי הביתה שמתי לב כי האשראי שעליו חתמתי חויב בטעות במחיר של 49.99 ₪ במקום מחיר המבצע כפי שפורסם בחנות ליד הסנדלים שרכשתי ב-29.90.
יש לציין כי לא התרגשתי מהטעות והבנתי כי עליי לשוב במהרה לחנות וליידע את המוכרות על השגיאה בחיוב, אך להפתעתי כאשר חזרתי לחנות בתאריך 15/9/11 יום חמישי וסיפרתי למוכרות את המתואר, הן אמרו ש"אין מה לעשות ושזו טעות שלי, כי לדבריהן המבצע לא חל בתאריך 9/9/11 אלא רק החל מאוחר יותר. כמובן שסמכתי על עצמי אך ליתר בטחון בדקתי שוב עם אחותי שכאמור היתה עמי בעת הקנייה ושתינו זוכרות במדויק כי אכן רכשתי את הסנדלים במחיר מבצע של 29.90 ₪.
מעבר להפרש במחיר היחס לו זכיתי בחנות היה לא הולם ולא שירותי כלל, המוכרות התעקשו כי מדובר בטעות שלי וכאשר ביקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי "אין פה מנהלת, זה רק אנחנו", ביקשתי טלפון של מנהל ואמרו שיש מנהלת אזור אך לא ניתן לתת את הטלפון שלה. ביקשתי שיצרו קשר עם שירות הלקוחות אך נאמר שאין להן שיחות יוצאות ועליי להתקשר לבד. על כן יצרתי קשר טלפוני במספר שהמוכרת הראתה לי על גבי כרטיס הביקור והשארתי כבר 3 הודעות ונאמר שתוך 48 שעות יחזרו אליי (אני עדיין מחכה..), כמו-כן לצערי הרב גם היום יצרתי קשר והגעתי למענה קולי ולא למענה אנושי של נציג שירות.
לאור הבעיה והיחס אותו זכיתי לקבל בחנות כשחזרתי עם הנעליים באריזה הסגורה כמובן ביקשתי להחזיר ולהזדכות על המוצר אך המוכרת אמרה כי מדובר על הנעלה ולכן אפשר לקבל החזר רק תוך 48 שעות, מיותר לציין כי רמת התסכול שלי מהטעות, חוסר לקיחות האחריות והשירות הלא נדיב כבר הגיעו לרמה גבוהה ולכן החלטתי לכתוב מכתב תלונה זה.

החשבונית מצורפת בשקית עם האריזה המקורית ואני מצפה לקבל תשובה הולמת על הטעות שחלה,
כספי סוג הנזק :
אשמח להחזיר את הסנדלים ולקל זיכוי כי כנראה שלא ארכוש עוד נעליים ברשת זו פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה