פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
סורוקין מרגריטה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התנהגות כזאת עוד לא פגשתי.
היום במהלך הצהריים רכשתי 2 זוגות נעליים בחנות בחיפה, לאחר 3 שעות אפילו פחות התחרטתי. ורציתי להחליף אחד הזוגות בזוג אחר, נגשתי לסניף בנהריה ונכון ללא בעיה נתנו לי לבחור נעל אחרת. הנעל שרכשתי בהתחלה עלתה 230 שקל , הנעל החדשה שבחרתי עלתה 200 ש"ח כלומר ישנו החזר כספי של 30 שקלים לטובתי.המוכרת "הנחמדה" הכניסה את הנעל שבחרתי לשקית שאלתי את המוכרת מה קורה עם ההחזר של ה30 ש"ח (לא חשבתי לרגע שאני צריכה לשאול אפילו) והיא ענתה שהיא לא יכולה להוציא לי זיכוי של 30 שקלים, ושאני אבחר ממוצרי החנות בשווי הזה, שאלתי מדוע היא לא יכולה והיא אמרה שאין אפשרות כזאת שלא מוצאים זיכוים על סכום כזה, התעקשתי שתברר מול מנהלת החנות אך גם היא לא הסכימה להוציא זיכוי על הסכום הזה.
המוכרת הציעה להחזיר את 2 הזוגות ולקבל זיכוי של מלוא הסכום אך שוב אם ארצה לרכוש את 2 הזוגות שרציתי לא אוכל לקבל זיכוי של 30 שקלים.לאחר ויכוחים רבים ובהן תשובות של "אפילו לא רכשת את זה בסניף שלנו" או "זה היום האחרון שלי פה" וניסיונות של לפחות 40 שיחות לשירות לקוחות אך ללא מענה , נאלצתי לקחת מוצרים בשווי של 37 שקלים , כלומר עוד הייתי צריכה להוסיף כסף!!!

ופה נכנסת השאלה שלי איפה מדניות החברה בנושא!? איפה בדיוק מצויין שאין החזר כספי או זיכוי לרכישה על סכומים כאלה?! מאיפה באה החוצפה הזאת לא לעזוב ללקוחה שחוזרת לחנות הזאת שוב ושוב ושוב?!

דבר אחד ברור,ברשת הזאת אני לא אקנה יותר, וגם לא המעגל הקרוב אליי!
כספי סוג הנזק :
פיצוי או הסבר פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
הנושא נמצא בבדיקה . תגובה:
הנושא נמצא בבדיקה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה