פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגף שנהרס לאחר שימוש כחודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי לחברה ואליכם על מגף שנהרס לאחר כחודש נמסר לי מהחברה כי המגף משנה שעברה ואין מה לעשות, כשדיברתי עם שירות הלקוחות ואמרתי שיש לי זוג נוסף מהשנה לפני כחודשיים רכשתי נעל קיץ כפכף וגם הסוליה התפרקה באותה שיחה עם הנציגה אמרתי שהנעך הזאת פגומה קיבלתי תשובה אין מה לעשות אין אחריות על נעלים מסוף עונה למרות שהוסבר שזה לא נקנה מסוף עונה.אז כשהם רושמים שירות הלקוחות החזיר תשובה.
התשובה שלהם היא שאין מה לעשות וזהו!
אני מעוניינת בתשובה אחרת מזו שהם נותנים
כספי סוג הנזק :
זוג אחר או תיקון לנעל פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - מנהלת שירות לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לשירות לקוחות לגבי שני דגמים שאינם מהקולקציה הנוכחית . דגם המגף נקנתה לפני יותר משני עונות והסנדל נקנה בקיף שנה שעברה . הוסבר ללקוחה כי אין אחריות על שני הדגמים מאחר ואינם מהקולקציה הנוכחית . תגובה:
לא אושר ללקוחה החלפה או תיקון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה