|
|
|
|
|
|
נעליים שנהרסו |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
ביג סנטר, פולג |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קניתי לביתי בת ה-12 זוג מגפיים בחנות זו וכן זוג שני ב-50% לביתי השניה.
לאחר שהלכה עם המגפיים 3 פעמיים (בת ה-12) הסוליה שלהן נשחקה עד כדי חורים. את הזוג השני החזרתי מיד וקיבלתי זיכוי. כשבוע לאחר הקניה הגעתי לחנות להחזיר את הנעליים הפגומות. ביקשתי החזר כספי על כל הסכום (כולל הזיכוי) ז"א ביטול עסקה. הם לא הסכימו ואמרו רק שאקח נעליים אחרות במקום. אין ברצוני לקבל שום נעליים ברשת זו, מה עוד שזה כבר פעם שניה שקורה לי מקרה כזה עם החנות הזו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|