|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בשירות |
נושא התלונה: |
יום שישי 16 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון - קניון הזהב |
כתובת: |
037 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.12.11 קניתי 2 זוגות מגפי בנות מידה 24 , קוד פריט - 161532401, בבית ניסיתי למדוד להן את המגפיים ללא הצלחה , יום למחרת ניגשתי לחנות להחליף מידה - יש להדגיש שהבנות מידה 24 ולא 25 , עקב הלחץ בזמן נאלצתי לנעול להן את המגפיים למסיבת חנוכה אך המגף מאוד לוחץ על הרגל הנעל עצמה גלודה באזור כף הרגל וצמודה וצרה באיזור השוק- למגף אין רוכסן או אבזם לפתיחה וסגירה של הנעל - דבר שמאוד מקשה על נעילת הנעל.
2 הנבות לא מסרבות לנעול את המגפיים מכיוון שהן לוחצות להן.
ניגשתי לחנות על מנת שיחליפו לי לדגם אחר המוכר לא הסכים בטענה שאין להם אשפרות רק דרך שרות לקוחות למרות הזמן הקצר שעבר מיום הקניה .
התקשרתי לשרות לקוחות - מאוד לא נעים שאין מענה אנושי וצריך להשאיר הודעה - בשביל זה יש שרות לקוחות - לא??
עד היום 28.12.11 לא קיבלתי שום התייחסות
אשמח לקבל את התייחסותכם לפניה וטיפולכם בהתאם לשביעות רצוני ,
קרן - 0508387277
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המגפיים בדגם אחר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|