פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל אשר גרמה פריחה, אלרגיה, נפיחויות ובצקות ברגליים נושא התלונה:
‏שבת ‏24 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מתחם סנטר - צתחם רביבו אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב22.12.11 רכשתי בטו גו 4 זוגות מגפיים שהיו במבצע 1+1. יומיים לאחר מכן נעלתי את אחד הזוגות ולאחר כשעתיים שנעלתי אותם חשתי בגירודים ובכאבים ברגליים. לא הבנתי מה קרה וכשהרדתי את המגפיים ראיתי כי רגליי נפוחות עם סימנים אדומים (התחלה של אלרגיה). ניגשתי למחורת לחנות בטענה כי אני אלרגית לנעליים ואמרו כי אין מה לעשות כי נעלתי אותם פעם אחת. לא ייתכן שלאחר נעילה 1 עליי לזרוק את הנעליים. בנוסף, ניסיתי ליצור קשר עם השירות לקוחות החל מה- 24.12 ועד היום ה- 2.1.12 ואין תשובה, לא חזרו אליי למרות ההודעות הרבות שהשארתי להם. כמו כן הלכתי לרופא, היא נתנה אבחון וראתה כי אכן זה נובע מהנעליים וכעת אני מטופלת בכדורים ומשחות.
הנזק הוא כספי (לא מוכנים להחזיר לי את כספי בחזרה) נזק רפואי (קשה לי לדרוך על הרגליים ונשארו לי סימני כוויות- יש תמונות כהוכחה ובנוסף עלות התרופות) ובנוסף עוגמת נפש על כך שאין עונה וחוזר אליי על אף כל ההודעות והטלפונים שלי. אני אודה לתשובה מיידית ופיצוי על כל הנזקים שנגרמו לי.
נזק רפואי סוג הנזק :
החזר הנעליים וכספי בחזרה (500 ש"ח) + החזר על התרופות שנרכשו בעקבות הנזק + פיצוי כספי הולם עבור עוגמת הנפש פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה