|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
גנץ טובה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 01 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הסיטי אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מגפיים בסוף העונה הקודמת. רק השנה נעלתי אותם לראשונה ונוכחתי כי הרוכסן תפור בצורה לא נכונה, הוא אינו נסגר אלא נפתח מלמטה.
פניתי לחנות בקניון הסיטי באשדוד והמוכרת אמרה כי אינה מתעסקת עם סחורה של שנה קודמת.
פניתי לשרות לקוחות - כמה פעמים הן בטלפון והן באתר - הם כמובן לא חזרו אלי.
המוכרת -המאד לא נחמדה -בסניף באשדוד הציעה לי לגשת לסנדלר ולהחליף את הרוכסן - כמובן על חשבוני!
נעלתי את המגפיים רק פעם אחת, לא נהנתי מהם, שילמתי עבורם את מלא המחיר הנדרש , עתה עלי לשלם גם לסנדלר?
האם חברת to go הפכה לחברת מוצרים חד פעמיים?
מה עלי לעשות?
תודה מראש טובה
|
כספי |
סוג הנזק : |
עוגמת נפש! אכזבה! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
To Go שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|