פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
גנץ טובה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הסיטי אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מגפיים בסוף העונה הקודמת. רק השנה נעלתי אותם לראשונה ונוכחתי כי הרוכסן תפור בצורה לא נכונה, הוא אינו נסגר אלא נפתח מלמטה.
פניתי לחנות בקניון הסיטי באשדוד והמוכרת אמרה כי אינה מתעסקת עם סחורה של שנה קודמת.
פניתי לשרות לקוחות - כמה פעמים הן בטלפון והן באתר - הם כמובן לא חזרו אלי.
המוכרת -המאד לא נחמדה -בסניף באשדוד הציעה לי לגשת לסנדלר ולהחליף את הרוכסן - כמובן על חשבוני!
נעלתי את המגפיים רק פעם אחת, לא נהנתי מהם, שילמתי עבורם את מלא המחיר הנדרש , עתה עלי לשלם גם לסנדלר?
האם חברת to go הפכה לחברת מוצרים חד פעמיים?
מה עלי לעשות?
תודה מראש טובה
כספי סוג הנזק :
עוגמת נפש! אכזבה! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה