פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזלת כספים ויחס מחפיר מחנות TO GO בקריון קרית ביאליק נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 זוגות נעלים במבצע בחנות TO GO ברמת גן ברחוב ביאליק בתאריך 20.1.2012 הזוגות ב- 200 ש"ח יחד. נאמר לי שאין בעיה להחליף את הנעלים בחנות אחרת ברשת. היות ואני גרה בקריות נגשתי לחנות TO GO לקריון בכדי להחליף זוג אחד מתוך ה-2 לנעל אחרת. מפאת קוצר הזמן לשהות בחנות באותו הרגע, קיבלתי זיכוי של 100 ש"ח כדי שאוכל לחזור בהזדמנות קרובה ולבחור נעל אחרת. לאחר יומיים כשהמבצע עדיין קיים חזרתי לחנות בכדי להחליף. מצאתי נעל כלבבי. כשרציתי לשלם התבקשתי על ידי המוכרת להוסיף עוד 30 ש"ח תוך הסבר שלקחתי זוג אחד וזוג אחד שוויו 130 ש"ח.
כל העיסקה הזאת נעשתה ברמת גן ובקריון תוך 4 ימים. אני מדגישה שלא חיכיתי תקופה ארוכה להחלפה.
המוכרת דיברה אלי בצורה נוראית, השפילה אותי ליד שאר הלקוחות, והתעקשה שאני לא מבינה וטועה ו TOGO לא חייבת לי כלום. את הנעל שהחזרתי לא רוצים להשיב לי ואם אני רוצה נעל אחרת אני צריכה, לדברי TOGO להוסיף 30 ש"ח. זה גזל!!!
אני טוענת שעבדו עלי בעיניים. גונבים ממני 30 ש"ח, מתנהגים אלי בצורה מחפירה ומזלזלים בי, למרות שאני לקוחה קבועה מזה שנים של החברה הזו.
בושה על הגזל מלקוחות שבחרו לרכוש מוצרים בחברה זו.
בושה על תודעת השרות ועובדים שאינם מבינים מה זה לשרת לקוח שיצא מרוצה מהחנות וירצה לחזור אליה שוב.
אני דורשת החלפת נעל בנעל ללא הוספת כספים והתנצלות מבעלי החנות על היחס המזלזל שקיבלתי.
עוגמת נפש ובזבוז זמן וכסף להגיע לסניף שוב ושוב סוג הנזק :
דורשת החלפת הנעלים ללא שום הוספת כסף והתנצלות מבעלי החנות על היחס המחפיר והמזלזל פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה