פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים ואי החזרת כסף נושא התלונה:
גלאם רינה שם/כינוי:
‏שבת ‏11 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
רכשתי 4 זוגות נעלים ביום שבת האחרון.
יום למחרת נעלתי את אחת הנעלים ומתברר שהנעל עושה לי אדמומיות ברגלים.
ניסת להיתקשר לשירות לקוחות ללא הצלחה.
היום נעלתי את הנעל השניה מגף נמוך שאמור להיות נוח לעבודה לאחר שעה שאני נועלת את הנעל התחלתי להרגיש כאילו הרגל מתנפחת לי ומתפוצצת מכאבים ניגשתי לסניף לבקש להחזיר את שני הזוגות שלא היה בהם שימוש והם אמרו לי שאין אפשרות להחזיר או להחליף כי זה סוף עונה..
אני לקוחה שלהם כבר שנים ואני נורא מאוכזבת קניתי 4 זוגות כל נעל 70 שח הייתי יכולה לקנות בשוק ושם היו מחליפים לי אבל שנכתי אלייהם.
ניסת להיתקשר שוב לשירות לקוחות אך ללא מענה שלכתי להם מייל לאא מענה..
אני מרגישה מאוד פגוע מהם.
ובאמת שהסבל שעברתי מהנעלים שלהם פגע בכל דרך אפשרית.

מה אני יכולה לעשות בנידון? זה נורא חשוב לי כי מהם אין לי תשובה..ואני אפילו לא יכולה לתרום את הנעלים שאני לא יעשה אבל לבן אדם אחר שהוא יסבול...
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי +החלפת המוצרים פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה