פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ויחס מזלזול ומשפיל של חברה שלמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.4.2012 קניתי נעלים מחנות טו גו בקריון.
נעל שמאוד התלהבתי ממנה, יום למחרת נעלתי את הנעל ונפלתי ממנה לאחר חמש דקות שנעלתי את הנעל.
מיותר לציין שכל הרגל שלי התנפחה והכחילה.
לאחר כמה ימים ניגשתי לסניף טו גו בקניון חיפה בכדי לספר את מה שחויתי עם הנעל.
ביקשתי מנהלת ואמרו לי שהיא לא נמצאת ולחזור בעוד כמה דקות.
כאשר חזרתי אמרו לי שהמנהלת חזרה סיפרתי לה את הסיפור והיא לא היתה מוכנה להחליף את הנעל, ושאין לה את הסמכות להחליף ושאני אבוא מחר שהמנהל נמצאת.
(מוזר שאותה "מנהלת" מגדירה את עצמה " מנהלת ": כשמתאים לה.)
בנוסף לכך במקום שאותה " מנהלת" תתיחס אליי בצורה יפה היא התיחסה בצורה מאוד משפילה ומזלזלת.
ברגע שיצאתי מהחנות החלטתי שאני לא מוכנה שיתיחסו אליי בצורה מזלזלת שכזו והחלטתי לפנות לשירות לקוחות.
לאחר מספר נסיונות כושלים להשיג את השירות לקוחות שעונה שם רק מענה קולי.
השארתי מספר הודעות וחזרו אליי לאחר כמה ימים.
חזרה אליי בחורה בשם עדי, סיפרתי לה את הסיפור ואת מה שחויתי ועוד ציינתי בפניה שאני לקוחה מאוד טובה של החברה, בכל עונה אני קונה מספר זוגות נעליים ומעולם לא התלוננתי על דבר.
עדי אמרה לי להגיע למחרת לסניף קניון חיפה- הסניף הקרוב לביתי.
וציינה שהמוכרת תצטרך לבדוק את הנעל ורק אם יהיה לה פגם היא תחליף לי, כשביקשתי הסבר היא אמרה לי שמבחינתה המוכרת גם תלך על הנעל ותבדוק אותה.
הטיעון היה נשמע לי מוזר אבל החלטתי להמשיך ולנסות ולתת לחברת טו גו הזדמנות לטפל בי ולהחליף לי את הנעל הפגומה שקניתי.
ביום למחרת, הגעתי לסניף טו גו בקניון חיפה, המוכרת הביטה על הנעלים ואמרה לי שאין לנעל שום פגם.
כשאמרתי לה שעדי מהשירות לקוחות אמרה לי שהיא מבחינתה גם תלך על הנעלים המןוכרת גיחחה לי בפנים ואמרה לי שהיא לא נועלת נעלים כאלה.
כששאלתי איך היא החליטה שאין פגם בנעל היא אמרה לי הסתכלתי.
באותו הרגע הבנתי מול איזה חברה אני עומדת. למוצרים שלהם אין אמא ואין אבא.
מערכת נוקשה ולא נותנת טיפול הולם ומשביע רצון ללקוח.
את הסיפור והמקרה שחויתי אני הולכת ליחצן בכל מקום אפשרי כולם ידעו מי זאת חברת טו גו ואת העוגמת נפש והזלזול שחויתי.

בכבוד רב,
אמילי חדד
פלאפון- 050-8104871
מספר קבלה -0161137131
עלבון, זלזול סוג הנזק :
עד אותו המקרה דרשתי רק החלפת הנעל. עכשיו אני דורשת גם פיצוי והחזר כספי על הנעל. פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה