פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיק שנקרע לאחר שבועיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ח ביאליק כתובת:
רמת-גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי אצלהם תיק ובקושי השתמשתי בו שבועיים והביטנה בתוך התיק נקרע לגמרי,
ניגשתי לחנות והם אמרו שאני צריכה לפנות לשרות לקוחות שלהם, התקשרתי אליהם באותו היום פעמיים ולא חזרו אלי, יומיים אחר כך כתבתי להם אימייל ולא היתה שום תגובה, בשבת כתבתבי להם שוב אימייל ובו כתבתי שיותר אני לא יוצרת איתם קשר ושאני מקווה שהם יפצו אותי אחרת אני הטפל בענין בצורה אחרת. עד היום לא קיבלתי שום תגובה.
עוגמת נפש, ועלבון סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה