פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעל שנקרעה אחרי 5 דקות של הליכה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 18/06 קניתי 2 זוגות נעליים של to go, אחרי 5 דקות הליכה הנעליים נפרמו. פניתי לחנות על מנת שיחליפו לי את הנעל ונעניתי בשלילה, ביקשתי לדבר עם המנהלת והתקשרו אליה אבל היא לא רצתה לדבר איתי.
פניתי לשרות לקוחות והם אחרי שבוע חזרו אלי והחזירו אותי לחנות בטענה שאם באמת הנעל נקרעה הם יחליפו לי אותה, הגעתי לחנות היום (יום אחרי שיחת הטלפון) והמנהלת שלהם תמר אמרה שהיא יכולה להדביק לי את הנעל ומה אני עושה סיפור מזה שיש קרע קטן. אמרתי לה שאני לא קונה נעליים שנקרעות אחרי 5 דקות ואח"כ שולחת לתיקון- תמר אמרה שהיא לא מחליפה לי את הנעל ושגם שירות לקוחות לא אישרו והוסיפה ואמרה שחנות טו גו לא מוכרים איכול והיא מודעת לזה שאיכות זה לא הם!!!
חשוב לי לומר שהשירות בטו גו מזעזע הבחורה משירות לקוחות מיכל שטוענת שהיא המנהלת היחידה ואין אף אחד מעליה לא נתנה לי לדבר והיתה כל כך גסה.
פשוט חווית שירות מזעזת!!!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
כסף!!!!! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה