פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת התחייבות מנהל החנות והפסד כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
לא מצאתי כתובת:
קניון הדר, רח' פייר קניג 24 ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.5.13 רכשתי שני זוגות נעלים משני דגמים שונים במסגרת מבצע "2 זוגות ב-200 ש"ח" (במקום כ"א ב-139 ש"ח), ואולם אחד הדגמים לא היה במידתי, ולכן מנהל החנות מושיקו אפרים, הציע שאקח בינתיים זוג נעלים ממבצע אחר "2 זוגות ב-100 ש"ח" (במקום כ"א ב 69 ש"ח) וכשיגיע הדגם היקר במידה שלי אוכל להחזיר את זוג הנעליים מהדגם הזול ולהחליפו בזוג היקר, משום שכבר ברור מהקבלה שאני במסגרת המבצע של "2 זוגות ב-200 ש"ח".
האמנתי למנהל החנות וכך עשיתי. שילמתי 200 ש"ח עבור שתי זוגות נעלים: האחד יקר והשני זוג זול מתוך כוונה להחליף את הזול בזוג יקר נוסף בהתאם לתנאי המבצע, לכשיגיע במידה שלי.
במהלך השבועות הבאים הגעתי לחנות מספר פעמים, אני ובעלי, על מנת לבדוק אם הגיע הדגם היקר, אך לשווא. בכל פעם הבטיח מנהל החנות מושיקו שאוכל להחליף כהבטחתו את הדגם הזול בדגם היקר לכשיגיע במידה שלי.
בתאריך 18.6.2013 הגעתי שוב לחנות במטרה להחליף את הדגם הזול בדגם יוקרתי שמתאים לתנאי המבצע שבו השתתפתי, אולם מנהל החנות טען שעלי להוסיף כסף, משום שהמבצע השתנה.
דרשתי מבית העסק לאפשר לי לקבל את תנאי המבצע שהיה כפי שהבטיח לי.
מנהל החנות לא התכחש לכך שהבטיח שאוכל להחליף גם בעוד חודש או יותר, אך טען שהמבצע השתנה וכעת איננו יכול לממש את הבטחתו.
גם פניותיי למוקד שירות הלקוחות של חברת TOGO, שמשום מה ניתן לפנות אליהם רק במייל ולא בטלפון, לא נענו בינתיים ברצינות.
כספי סוג הנזק :
לאפשר לי לקבל להחליף את הזוג הזול בזוג היוקרתי שהשתתף במבצע, כפי תנאי המבצע שנקבעו מראש וכפי הבטחת מנהל החנות פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה