פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוכר לא החזיר כסף שנפרט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 10.7.13,בשעה 5 בקניון הגדול בפ״ת. אימי ואני רכשנו 2 זוגות נעליים במבצע של 2 זוגות ב130 ש״ח. אני רכשתי ב80 ש״ח ואימי הוסיפה עוד 50 שלקחה ממני. מכיוון שרצתה להחזיר לי את ה50 ש״ח,היא הביאה למוכר 100 ש״ח שיפרוט אך הוא אינו החזיר את ה100 ש״ח ולכן יצא ששילמנו 230 ש״ח במקום 130 ש״ח. אימי חזרה לחנות בסביבות השעה 7 בערב והסבירה למוכר אך הוא דיבר לא יפה וטען שהיא סתם מדמיינת.
אני רוצה שהנושא יבדק לעומק,שיבחנו במצלמות.
אשמח לתשובה.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - שירות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו נתבקשה לתת את מספר הקבלה וזאת על מנת שנוכל לבדוק את הדברים . תגובה:
הלקוחה פנתה אלינו נתבקשה לתת את מספר הקבלה וזאת על מנת שנוכל לבדוק את הדברים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה