פרטי התלונה

תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בסנדלים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.5.06 רכשתי לביתי סנדלים בחנות הרשת ברחוב ויצמן בכפר סבא.
ביום ראשון 21.5.06 נעלה ביתי את סנדליה ויצאה שמחה לביה"ס,כעבור שעתיים נקראתי לביה"ס מפני שהסנדלים החדשים נ ק ר ע ו !
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לביתי,את הטרחה שנגרמה לי להגיע לביה"ס ולציידה בנעליים חלופיות.
ביום חמישי 25.5.06 נתאפשר לי להחזיר את הסנדלים ובחרתי להחזירן בחנות הרשת ברעננה ביקשתי לקבל את כספי חזרה ו/או לקחת סנדל אחר שווה ערך.
המוכרת אמרה לנו שאין הדבר אפשרי שעלינו להמתין עד שמנהל המחוז גל יגיע לחנות ויחליט מה לעשות , כשהגיע גל הוא נתן הוראה לשלוח את הסנדלים ל"בדיקה".
ביום ראשון בקשו ממני לבוא ולקחת את הסנדלים ה"מתוקנים"-למרות שחזרתי ואמרתי שאת הסנדלים האלה ביתי לא תרצה אי פעם לנעול לאחר עוגמת נפש שכזאת!
התקשרתי לשרות הלקוחות ולאחר מספר ניסיונות חזרה אלי גלית, דווחתי לה על קורות הסנדלים היא טענה ש"טופלתי" כראוי ועלי לקחת את הסנדלים שתוקנו.
שלחתי פקס למנהל הרשת מר עידו פיגנבויים,שכן לדברי גלית משרות הלקוחות לא ניתן לשוחח עם הנ"ל אלא אם כן הוא יהיה מעוניין לדבר איתי.
כעבור מספר ימים שלא קיבלתי כל תגובה לפקס שוב התקשרתי מספר פעמים לשרות הלקוחות שם תרמו את אי התגובה בכל מיני תירוצים:"היום עידו לא נמצא" "הדברים מטופלים לפי מידת הדחיפות " "אנחנו נחזור אלייך"...ועוד
לסכום: הסנדלים ננעלו במשך שעתיים,ונמצאו ברשותנו סה"כ שבוע בעוד הסחבת בטיפול בעניין
זה נמשכת ונמשכת ומלווה בשיחות טלפון רבות הן לחנות ברעננה והן לשרות הלקוחות.
סחבת סוג הנזק :
החזר כספי מלא ! פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוחה טופלה ע"י מחלקת שרות לקוחות ומנכ"ל החברה,
לשביעות רצונה.
תגובה:
זוג מגפיים לבחירת הלקוחה או החזרה כספי כנגד הצגת חשבונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה