פרטי התלונה

תלונות אשדוד

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומי ארנונה נושא התלונה:
ואקנין דקר שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
בתאריך 09/04 קניתי בית ברח' כוכב השחר 2 אשר ברובע יב' באשדוד. שילמתי וממשיך לשלם את תשלומי הארנונה והמים כסדרן אך התשלום האחרון עורר את חשדי ולאחר בדיקה מעמיקה מול מס' שכנים אשר קנו בית בדיוק באותו רח' ואותו הגודל(שהוא 154 מטר ולא 194 מטר כפי שצוין בחשבון לתשלום) נדהמתי לגלות שאני משלם בכ-100 ועד 150 ש"ח גבוה יותר מהתשלום שצריך להגבות ממני ועד ליום זה שילמתי את התשלומים דהיינו מיום כניסתי לדירה בתאריך 27/10/04 ועד היום 09/11/05 התשלומים היו לפי הסכום הגבוה. פניתי לעריה למח' המים ותשובתם היתה עוד יותר מדהימה "אלו הנתונים שנמסרו ואם אתה רוצה תגיע אלינו ".שאלתי האם באפשרותכם לשלוח אדם שיבדוק ותשובתה של הגברת הייתה "אין לנו זמן לדברים כאלו יש יותר מדי קריאות ותלונות" (להזכירך אני משלם ואשלם את התשלומים ללא כל בעיות מצידי אך כשצריך עזרה זאת התשובה המקובלת????על כן פונה אני לאתרכם בכדי לקבל פתרון לבעייתי שכן ישנם הרבה תלונות על הטיפול בעריית אשדוד בלקוחותיה כשמדובר בתשלומים הם יודעים היטב כיצד לגבות אך כשמדובר בהחזרים או בטיפול בבעיה אין להם שום דרך אלא מלנפנף אותי ואותנו מעל גבם ) לאחר שיחה זו הלכתי לבניין העריה לקחתי מספר כמקובל והמתנתי כ 3 שעות בתור כשהגיע תורי ונכנסתי הודיע לי גברת מאוד נחמדה שהיא לא מטפלת בבעיה מסוג זה ושהטעו אותי מלכתחילה כשאמרו כך אך מחלקת שמאים מטפלת בבעיה זו הלכתי למחלקה הנ"ל אך לא היה אדם במשרד המתנתי כ 30 דקות ומכיוון שאני אדם עובד יצאתי להמשך עבודתי .למחרת היום חזרתי בשעה 08:00 בבוקר והמתנתי עד השעה 9:00 אך אף אחד לא היה במשרד החלטתי שאין באפשרותי להמתין יתר על המידה ואינני יכול לסבול טיפול קלוקל שכזה ועל כן כותב ומגולל את סיפורי בפניכם בתקווה שמאתרכם תגיע הישועה.
בתודה מראש
ואקנין דקר
כספי סוג הנזק :

אשדוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה