פרטי התלונה

תלונות אשדוד

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות של המוכרת מזלזל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לסניף של אופטיקנה בתחנה מרכזית סיטי באשדוד לצורך רכישת משקפי ראייה .ברצוני לציין כי אחראית המשמרת דיברה בצורה בוטה ,בקשתי שתסביר אודות תהליך קניית משקפיים עם שובר של צה"ל ,מכיוון שלא הבנתי את התהליך נענתי על ידה כי:"את זאת שמשרתת בצה"ל,את אמורה לדעת את זה ולא אני"לציין כי לפני מספר שבועות נכנסתי לסניף וראיתי את אותה מוכרת רבה עם לקוחה.
לציין כי בתור נותנת שירות התנהגותה הייתה בלתי הולמת ופוגעת והיא הסיבה שלא קניתי באופטיקנה.
עלבון סוג הנזק :

אשדוד שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה