חיוב נוסף בגין אוברול של שעון קרטייה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רחוב הירקון |
כתובת: |
קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20 בדצמבר 2005 העברתי שני שעוני קרטיה - שלי ושל בעלי המנוח לתיקון בחנות פדני בקניון רננים. השעון שלי היה שבור בחוליה של הסוגר, והשעון של בעלי לא עבד. קיבלתי הצעת מחיר על שניהם שכללה אוברול שלם, כגון החלפת לוח זכוכית, החלפת כתר, החלפת מחוגים ואף"טיפול 3" שלא שאלתי מהו ועוד. על שעון אחד שילמתי 1250 ש"ח ועל השני 1270 ש"ח. חרף התיקון היקר היו בעיות עם תפקוד השעונים ולאחר תיקון הוחזרו. כשחזר השעון שלי התברר שהסוגר שלו שחוק ויש להחליפו. קיבלתי הצעת מחיר חדשה של 600 ש"ח, ולאחר דיון עם נציגת השירות היא הסכימה לתת לי הנחה של 25%. היום שוחחתי עם מנהל החנות דני והוא טען שבדרך כלל לא נותנים הנחה והוא עומד מאחורי ההצעה. אני טוענת שכאשר הכנסתי את השעונים לתיקון מסיבה אחת, הם כללו בהצעת מחיר אוברול שלם. לא מחיתי על הצעת המחיר היקרה וקיבלתיה. אם מלכתחילה היו כוללים את הסכום הנוסף הזה בהצעת המחיר הראשונית, אולי לא הייתי שוקלת לתקן את השעון בכלל. שני השעונים יקרים לי מבחינה סנטימנטלית וכל ההוצאה הכספית הכרוכה בתיקונם איננה בגדר הישג ידי הנוכחי. עשיתי את כל המאמץ ועכשיו אני אקבל שעון שאינני יכולה לענוד אותו בכלל!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
על החברה למחות על כבודה ולתקן את הסוגר במחיר העלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|