פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבת משקפיים מהחדר+חוסר במים חמים יממה שלמה +התנהלות בכלל+מצ"ב מכתב למנכל הרשת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מר רפי שדה מנכ"ל הרשת ‏23/07/2014
הנדון: תלונת הציבור אודות מלון דן פנורמה- אילת
ברצוני להסב את תשומת לבך ולספר לך על "החופשה המושלמת" במירכאות ......
אותה חוויתי במלון דן פנורמה באילת בין התאריכים- 13-17/7/14
לטובה אציין שזוהי חופשתי הרביעית שאני נופש במלון זה ובשלושת הפעמים הקודמות היה בסה"כ בסדר גמור.
זה התחיל ביום הראשון בקבלת החדרים, קיבלתי את חדר מס'-231 אני כחבר מועדון e-dan רגיל שתמיד שמים מתנה צנועה בחדר לחברי מועדון וכמובן לא הייתה מתנה אמרתי לפקידת הקבלה –בר שתבדוק את הנושא הנ"ל והיא אמרה שתטפל בכך ותבדוק, רק ביום שלישי בשעות הערב לאחר פעמיים שהתקשרתי ואמרתי שיבדקו למה לא קיבלנו מתנה ,פקידה בשם –שחר דאגה לשלוח לנו לחדר מתנה {מגן שמש לרכב} ואני שואל למה??.
ביום ראשון יום הנישואין שלנו שלחו לנו לחדר צלחת פרות חתוכים ו2 כוסות ריקות בלי מים או כל נוזל אחר כדוגמת יין או שמפניה, הבעיה הגדולה יותר שלא סגרו את הדלת טוב וכשהבן שלי עלה מארוחת ערב בסביבות 20:15 הוא מוצא חדר פתוח, הוא מיד התקשר אלי , ואני חזרתי מהאוכל התקשרתי לקבלה הודיתי בדבר הפרות וסיפרתי להם על הדלת הפתוחה ,הם אמרו שיטפלו בבוקר ושאני אערב את אלכס שהיא אחראית על קשרי לקוחות. בבוקר שוחחתי עם אלכס ואכן מבדיקה שהיא ערכה מול הקב"ט שהגיע והוציא פלט כניסות ויציאות מהחדר ,החדר היה פתוח בערך 45 דק' ואכן יש בעיה בנעילה של הדלת שלחו איש טכני שסידר את הנעילה. להפתעתי לא נגעו בכלום הכול אצלי בחדר היה פתוח פאוץ' שבו 2000 ₪ מזומן, טאבלט ,2 פלאפונים, מה שכן את משקפי השמש שלי דגם פרינס עם עדשת פולרואיד שרכשתי לפני 3 חודשים ב -540 ₪ לא מצאתי, ערבתי שוב את אלכס ואמרתי לה שאני אחפש אולי אני אמצא אותם ,כמובן שעד סוף השהיה במלון לא מצאתי אותם . ביום רביעי בערב התקשרה אלכס ואמרה לי שהיא מבינה אותי וזה לא נעים שנעלם לך משהו מהחדר במיוחד שלא אתה אשם בכך שהדלת לא הייתה סגורה והמלון רוצה לתת לי פיצוי של 20 אחוז הנחה לשהייה הבאה במלונם למשך שנה , הסברתי לאלכס שאני מכבד את הרצון הטוב של המלון אבל אני מגיע דרך קבוצה מהעבודה בד"כ ואם לא אצליח להגיע במשך השנה הקרובה או בכלל למלון דן פנורמה אז איזה מן פיצוי זה ... ביקשתי שלפחות תזכה אותי בשווי המשקפיים בכרטיס האשראי ,זה לא אשמתי שעובדים מטעמם השאירו את הדלת פתוחה, היא בדקה את הנושא ובבוקר היציאה מהמלון הביתה ,היא החליטה לזכות אותי ב400 ₪ בישראכרט, זה המקסימום שהיא הצליחה לעשות. אציין שבמשך כל השהיה כל ערב הצטרכתי לקודד מחדש את כרטיסי המפתח לפחות 6 פעמים ואני שואל למה??
חוויה נוספת שעברנו מיום רביעי בצהריים ,חזרנו מהים ואין מים חמים להתקלח אחרי דקה של מים סבירים נגמרים המים, התקשרתי לקבלה ושלחו לי צוות טכני במשך 3 פעמים נכנסים ויוצאים טכנאים עד שהחליטו להחליף ברז במקלחת ומיותר לציין שכל הצהריים הלך לנו ללא שינה ומנוחה הדלת פתוחה הילדים התקלחו בחדר הסמוך אצל ההורים שלי , אני ואשתי חווינו מקלחת קרה . בערב הייתה שחייה לילית וכשחזרנו ב 23:00 ורצינו להתקלח ... כמובן ניחוש נכון אין מים חמים ,דיברתי עם הקבלה ואמרו שיטפלו בבוקר מיותר לציין ששוב התקלחנו מהר במים קרים ואת הילדים שלחנו להתקלח בחדר הסמוך. בבוקר שקמנו אנו רגילים להתקלח במיוחד לפני החזרה הביתה אבל כמובן מים קרים לא התקלחנו והזדכינו על החדר ב 11 מבלי להתקלח. ואני שואל למה???
אני באופן אישי ומשפחתי מאוכזבים מאד מהחופשה הנ"ל ,אני נופש הרבה במלונות דן בכל הארץ וכחבר מועדון e-dan אני ממש לא מבין את כל ההתנהלות ושוב במעמד היציאה מהמלון פגשתי את אלכס מקשרי לקוחות ושטחתי בפניה את כל מה שחווינו יום שלם ללא מים חמים, לי החופשה נגמרה לאחר 3 לילות למרות ששילמתי על 4 לילות ,ועוד הגניבה מהחדר של המשקפיים איך אפשר לחזור מרוצה מחופשה כזאת .
בפעמים הקודמות לא הפסקתי להרעיף שבחים על מלון זה על השרות והאוכל אבל הפעם אני מאוכזב מאד ואני בספק אם ארצה לחזור למלון זה שוב.
מבקש שתקרא או תקראו את תלונתי זאת ותטפלו בה מול כל הגורמים הרלוונטיים ותפיקו לקחים להבא, בנוסף אני חושב שכלקוחות edan ובכלל כנופשים אנו ראויים לפיצוי הולם על " החופשה המושלמת" במירכאות כפולות שחווינו במלון זה ,ונשמח עוד יותר אם תמצאו לנכון לפצותנו... שהפיצוי לא יהיה במלון זה כי אנו פגועים מאד מכל ההתנהלות של מלון זה.
בברכה ותודה מראש - שרון ***
מס' חבר e-dan -161968
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה