פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון דן פנורמה חיפה שרות גרוע,חדרים גרועים,יחס אנשי הקבלה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על מלון דן פנורמה חיפה
בתאריך 19.8.14
הגענו משפחה מורחבת למלון עם הזמנת חדרים מראש מסתבר הבטחות לחוד ופועל לא משקף את הבטחות הטלפוניות
חלק מהחדרים במצב גרוע עם ריח של טחב
משפחה אחת קיבלה את החדר בשעה 1600 כל שהלך היום הראשון
חוזרים מה בריכה בשעה 1400 החדר לא נוקה וכמובן אין מגבות להתקלח
ביקשנו להחליף את אחד החדרים שממש היה גרוע ולא נענו לבקשותינו
אודה מאוד אם תפרסמו את תלונתי ותעבירו אותה לרשת מלונות דן
עוגמת נפש סוג הנזק :
או החלפת חדר היום ואם לא פיצוי זה גרם לי לעוצמת נפש מרובה פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
עטיה עשמאוי - מנהל המלון שם ותפקיד:
משפחת וייס הנכבדה,
בשמי ובשם צוות המלונאים, ברצוני, תחילה להודות לכם על שהתארחתם בדן פנורמה חיפה ואנו מתנצלים על הדברים שהעיבו על שהייתכם.
אבקש לציין, כי ניקוי החדרים במלון מתבצע בין השעות 0900-1600.
צר לנו שלא התאפשר להחליף לכם את החדרים, מכיוון שהמלון היה בתפוסה מלאה.

מכתב התייחסות אישי יישלח לכתובתך בדואר.

בברכה,
עטיה עשמאוי
תגובה:
מכתב התייחסות אישי יישלח לכתובתך בדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה