פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במלון דן ת"א נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.10.14 ביצעתי הזמנה למלון דן ת"א דרך אתר האינטרנט.
ההזמנה כללה 2 חדרים דלאקס א. חג וא.בוקר ל-5 אנשים לערב חג סוכות.
הגענו למלון וניגשנו לקבל מפתחות לחדר וכמובן ששאלנו על שעת א.הערב.הפקידה הואילה לומר לנו כי א. ערב לא רשומה לנו.הבנתי שההזמנה שלי דרך הסוכנת מלי מאתר האינטרנט נטולת א. חג ומאוד נלחצתי כי באנו בערב זה כדי לסעוד א.חג.התבקשנו לגשת לפינת המלון לבדוק לעצמינו מקומות לארוחה.השעה היתה 17:30.
פקידת הרישום לארוחות בישרה לנו שאין לה מקום.לאחר שיחה שערכה בטלפון מול רב המלצרים דיוחה לנו שנוכל להגיע רק בשעה 21:30.כעת אציין כי שמחנו שהתפנה מקום ונפנינו לחדרינו.הגענו בשעה הנקובה לבושים והדורים לקראת הארוחה ומה רבה היתה ההפתעה שאף טחד לא קידם את פנינו ולא היה שולחן נקי.קראנו לרב המלצרים שמיד דאג והחליף מפה וערך את שולחנינו בצורה נאותה.השעה היתה כבר 21:50
ניגשנו למזנון בכדי לאסוף אל צלחתינו מזון וגילינו עמדה בת שני מגישים עם שאריות בשר צף בתוך רוטב ובהמשך היה מגש נוסף עם ספגטי ונקניקיות א.ילדים.בלית ברירה לקחנו ממה שהיה וישבנו לסעוד מבלי להתלונן אך ברור שלא כך שיערנו שתיראה ארוחת החג.
בעדינו מתישבים עם צלחותינו )השעה כבר היתה 22:00 מודיע רב המלצרים כי נותרו לנו בערך 15 דק' כי סוגרים ואוספים את כל הקינוחים מיותר לציין את אכזבתינו ללא מילים אספנו את עצמינו וירדנו לחוף אחרי א.ערב כדי לאכול משהו ולהשיע את תיאבונינו.
למחרת אחרי יום שדוקא מאוד נהנינו ניגשתי לעשות צ'ק אאוט ומנהלת דלפק בשם נטע מסרה לי כי עליי לשלם בעבור ארוחת הערב 2100 ₪
הייתי בהלם מהמחיר שלא נאמר בזמן שנרשמתי ויותר מעצם הארוחה שהיתה לביזיון.ביקשתי ממנהלת הדלפק לשלם בעבור הארוחה אבל לא את הסכום הנקוב.כי לצורך הענין אולי היתי מתנהלת אחרת מה גם שעוגמת הנפש.אך נטע המנהלת היתה אטומה הוזילה 10% וטענה כי נאמר לי על התעריך והעמידה אותי במבוכה שאנני דוברת אמת.אני מבקרת בבתי מלון בארץ ובעולם ומעולם לא טענתי לקיפוח או מחדל.אני ביקרתי במלון דן בארץ לא אחת ואף פעם לא ניתקלתי בשירות לא הולם כמו זה.
אני מבקשת לעיין בתלונתי בכובד ראש וליצו עימי קשר.אין בכוונתי לעבור לסדר היום בעקבות ההשפלה שעברתי אני וילדיי הבוגרים בדלפק הקבלה במלון.

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה