פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מאכזב ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון דן פנורמה בתל אביב לאחר ששהינו במלון לפני כשבועיים והיינו מרוצים מאוד
בכניסתינו לחדר היה ריח של טחב ומזגן שלא עובד ביקשנו מספר רב של פעמים שיגיעו לחדר על מנת לסדר את המיזוג אך ללא הועיל
לאחר זמן רב שהמתנו לאיש אחזקה חייגתי לקבלה שוב ונציגה שענתה אמרה לי במפורשות במילים הללו שיש תקלה בחדרים חשובים בקומה גבוהה יותר ושאני צריכה להבין זאת ולהמתין
וכך הסתיימה השיחה וכמובן שאת המזגן לא הצליחו לסדר והעבירו אותנו לחדר אחר בלילה
למחורת רציתי לעדכן אחראי במלון על הנאמר לי על ידי פקידת הקבלה ומנהל תורן בשם דניאל וייס מנסה לדבר איתי כאילו מנהל איתי משא ומתן על מה באתי לדבר איתו ונתן לי הרגשה שאני לא לקוחה שצריך לייחס לה חשיבות סיימתי את השיחה עם דניאל בבושת פנים ולכן אני דורשת שיחזור אלי מנהל בכיר עם יחסי אנוש
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה