פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת חבילת פינוק לחדר נושא התלונה:
אלול אורסולה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
האמת היא שאפילו עוד לא הגעתי להתארח, שמי אורסולה אלול, והזמנתי חדר ל1-2/10 . אני מהבוקר מנסה להתקשר לדו בוטיק להזמין חבילת פינוק ( שרשומה אצלכם באתר : יין, שוקולד, פירות) ואין לי מענה, מוחמד מעביר אותי להזמנות, דוד מהקבלה עונה לי פעמיים, לוקח את הפרטים שלי ואף אחד לא חוזר, לבסוף הוא העביר אותי למנהלת הקבלה הגר, ושם לא היה לי מענה, אז השארתי הודעה קולית. אני בסך הכל רוצה להזמין משהו מפנק ולברר על פינוקים אחרים לי ולבן זוגי . גם השיחה עם דוד מוקלטת. אני אומנם עובדת בפניות הציבור בחברת ביטוח , אבל שירות זה שירות . ועוד בכלל שזאת פעולה מכירתית. אין לי בעיה שתשמעו את השיחה עם הנציג בקבלה שטען שאין חבילות פינוק במלון בכלל , השיחה הוקלטה . אשמח שתיצרו איתי קשר.
עלבון סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה