פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יום פינוק במלון דן ירושלים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מצ"ב 2 מיילים ששלחתי לרשת מלונות דן מימים 29.8 ו 1.9.16 וטרם נענתי.

שמי לימור מאיר.
ביום ו' 26.8.16 הגענו אני ועוד 2 חברות למלון דן ירושלים ליום כיף אשר כלל ארוחת בוקר, טיפול וכניסה למתקני הספא וזאת על מנת לחגוג לאחת מהחברות מסיבת רווקות מצומצמת.
עוד בהגעתנו למלון, נמסר לנו מאת השומרת בכניסה למלון כי אין חניה פנויה בחניון המלון וכי עלינו להסתובב בחוץ ולחפש חנייה. לציין כי מלון דן בירושלים ממוקם באזור מזרח העיר וכי לא כל כך נעים להסתובב באזור.
לאחר שהסתובבנו זמן מה בחוץ כפי שנתבקשנו ולא מצאנו חנייה באזור חזרנו למלון ושם מצאנו חנייה מאולתרת.
מאחר ובזבזנו זמן רב כל כך על מציאת החנייה הגענו לארוחת הבוקר בלחץ ממש לפני שנסגר חדר האוכל ומייד שסיימנו התקשרו מהנהלת המלון וביקשו מאיתנו להזיז את הרכב כיון שמפריע וכך במקום להנות מהשהות במתקני הספא שוב עלינו לחניון לחפש חנייה
בהמשך, הגיעה שעת הטיפול. וכפי שניתן לראות במייל המצ"ב ששלחתי לליאורה מנהלת הספא פירטתי במדויק את האכזבה שלי מהטיפול, בנוסף גם שוחחתי עמה טלפונית על כך מס' פעמים.
ליאורה אמנם הייתה נחמדה ופיצתה אותי ביום כניסה זוגית לספא , יחד עם זאת, לטענתה, "לא ניתן לפצות בטיפול נוסף כל אדם שחש שהמסג' לא היה לטעמו". הפיצוי שקיבלתי מליאורה אינו משפר את הרגשתי כפי שפירטתי במייל הנ"ל ששלחתי לה ביום 29.8.16.
וכן, טרם נענתי למייל זה.
אציין כי לצערי, היום לא היה כיף כפי שציפיתי, ולאור מה שתיארתי, הנני מצפה לפיצוי הולם ולא לכניסה למתקני הספא, דבר שקיים ברשותי בכל מקרה.
אוודה לתשובה
לימור . טל' 0502192194

---------- הודעה מועברת ----------
מאת: לימור אמיר
אל: [email protected]
עותק:
תאריך: אוג׳ 29, 2016 16:22
נושא: RE: כניסה זוגית
ליאורה שלום,

קיבלתי את המייל ואני מודה לך, יחד עם זאת, שוב אציין כי החוויה שלי מהמסג' הייתה ממש לא נעימה עד כדי כך שיצאתי ממנו המומה, המטפלת דיברה במהלך כל הטיפול, לגלגה ע"כ שאני אומרת לה "תודה" ובאופן כללי נדמה היה שמנסה להעביר את הזמן במסג' באזור קרקרפת או בנדנודי הגוף. זוהי בהחלט לא הפעם הראשונה בה אני עושה טיפולי מסג' בכלל ואצלכם בפרט ובחוויה כזו מעולם עוד לא נתקלתי.
אני סבורה כי רשת מכובדת כמו רשת מלונות דן אמורה להחזיק אצלה מטפלים איכותיים כיאה לרשת זו ואם לא ניתן לפצות במסג' נוסף כחוויה מתקנת, לדברייך , אזי המינימום הוא לפצות ביום כניסה זוגי עם א. בוקר. כפי שאמרתי לך בשיחתנו אנו במשפחה מנויים לספא כבר שנים ואבי מקבל מדי פעם כניסות למתקני הספא ללא עלות כך שפיצוי מסוג זה אינו משפר את הרגשתי ולו במעט.
אם אין באפשרותך לתת לי מענה אנא הפני אותי לגורם שכן מורשה לכך.
תודה ,
לימור
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה