פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.06 הגעתי למלון דן בהר הצופים בירושלים על מנת לעשות מנוי לחדר כושר לאבי.כשנתתי את המנוי במתנה לאבי התברר שהוא סובל כאבים מאוד חזקים בכתף ימין וברגל שמאל.הרופא המליץ שלא יעשה שום פעילות גופנית עד שייערך בירור.מיד למחרת התקשרתי לספא וביקשתי להקפיא את המנוי עד ל 31.07.16.במשך הזמן הזה עשה אבי בדיקות וצילומים שונים,שבסופם,בשל ניתוח שעבר במפרק הירך והחמרה של מחלת סטיל המליצה לו הרופאה להימנע מכל מאמץ פיזי.ביום 01.08. הגעתי לספא,דיברתי עם אנסטסטיה-עובדת המקום,שביקשה ממני לכתוב מכתב הסביר את העניין.כתבתי,אמרתי לאנסטסיה שאני יכולה לצרף כל מסמך רפואי שתרצו אך היא אמרה שאין צורך.הבהרתי לה שאבי לא ניצל את המנוי אפילו יום אחד בשל מצבו הרפואי והיא בדקה ונוכחה שזה נכון.לאחר שבועיים התקשרתי לשאול מה קורה ענתה לי שזה בטיפול.לאחר חודש התקשרתי שוב,אנסטסיה ענתה לי בקוצר רוח ובכעס שזה לוקח זמן.שהדבר אושר אך צריך לעבור דרך החשב וזה לוקח זמן.המתנתי בסבלנות.היום כמעט חודשיים(!!!!)אחרי שביטלתי את העיסקה עדיין לא קיבלתי זיכוי.בשבועיים האחרונים השארתי מספר הודעות במשיבון ואצל פקידת הקבלה (משום שאף אחד לא עונה בספא במשך ימים)אך אף אחד לא חזר אליי.החיובים בכרטיס ממשיכים לרדת למרות שביטלתי את העיסקה.דבר זה אינו חוקי!!!!!.אני מאוכזבת מאוד מהשירות ומהטיפול.אבי היה מנוי שנים רבות לחדר הכושר של דן.החוויה שלנו מכם תמיד הייתה טובה,אך הפעם עוגמת הנפש בזבוז הזמן העיכוב הכספי והשירות הקלוקל מדהימים אותי.לא עשיתי עיסקה בשוק.עשיתי עיסקה עם מלון דן.זה לא שירות.ממש לפני שכתבתי שורות אלו התקשרתי שוב לספא אבל שוב אין מענה.מחכה לתגובתכם .תודה
כספי סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה