פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה עמוקה ממלון דן קיסריה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מלון דן קיסריה.
איחור רב במסירת החדר כחברת מועדון עדן החדר היה אמור להימסר לי ב11:00 קיבלנו אותו ב15:30 ולאחר הלוך ושוב הלוך ושוב.
המלון מיושן והחדרים מיושנים ולא עכשווים..
ברגע התשלום ביקשתי שיחלקו ל3 תשלומים- לא בוצע, חוייבתי באשראי על מלוא הסכום.
הגעתי עם תינוקת ובשבת ביקשתי מאחראית חדר האוכל בצהריים לשים בקופסא תפוח אדמה ועוף... היא תקפה אותי והיתה מאוד לא נחמדה...פשוט ברחתי ממנה...שהרי אני בחופשה ...ומה כבר ביקשתי...
:)

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה