פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במלון נושא התלונה:
לובנברג גדעון שם/כינוי:
‏שבת ‏23 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דן כרמל - חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הלכנו אם כל המשפחה לנפש במלון לסופ"ש, אך מהרגע הראשון היו תקלות. כאשר הגענו גילינו שהחדרים עורבבו, יחידים קיבלו חדר זוגי ולהיפך ובנוסף לא היו לולים בחדרים, וזאת למרות שהוזמנו במפורש. בחלק מהחדרים חיכו הפתעה של מטריה ועיתון, לחלק רק מטריה ולחלק כלום!
בצהריים ירדנו ללובי על מנת לאוכל קצת. שאלנו את המלצרית כמה זמן יקח להביא את האוכל, מכיוון שהיה כבר קרוב לשבת. היא אמרה שזה יכול לקחת עד 20 דקות. חישבנו והחלטנו שלמרות שזה גבולי (ומשאיר יחסית מעט זמן עד השבת) אך נזמין בכל זאת. לאחר המתנה ארוכה הגיעה החלק הראשון של ההזמנה - המילקשיייק - כעבור 25 דקות! שאר האוכל הגיע אח"כ עד האוכל האחרון שהגיעה לאחר כ-45 דקות. נאלצנו לוותר על חלק מהאוכל כיוון שהשבת כבר עמד להיכנס.
בארוחת ערב השבת לא היה שולחן מספיק גדול לכולנו (13 מקומות) ונחפנו לשולחן יותר קטן. האחראי התנצל ואמר שלא הזמנו במפורש שולחן מספיק גדול. ביקשנו שלארוחות למחרת ידאגו לשולחן יותר גדול והוא הבטיח שזה יקרה.
לארוחת בוקר חיכה לנו שולחן ל-10 עם 13 מקומות שמור לנו. שוב נדחסנו (בלית ברירה). בארוחת צהריים (באולם השני) כבכר לא היה שולחן מור לנו והציעו לנו לשבת על שתי שולחנות (9+4). סירבנו ודרשנו שולחן גדול אך נטמר לנו שהזמנו שולחן גדול רק לארוחת בוקר. לאחר התעקשות ארוכה (כ-15 דק'!) סידרו לנו שורה של שולחנות עגולים קטנים שהיה בו מספיק לכולנו. כמובן שלשבת על שורה של שולחנות עגולים זה לא ממש נח ונעים, אך הסתדרנו אם זה מכיוון שלא היה ברירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון התקלות ופיצוי לי ולמשפחתי פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה