פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה שהפכה לסיוט מתמשך נושא התלונה:
איילון תהילה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין

אני תהילה איילון

בתאריך-09\01 09\27 בחופשה במלון דן ת"א,בהגעתי למלון קבלתי מפתח לחדר לאחר שפקיד הקבלה שלח אותי פעמיים לחדרים שיש בהם אנשים,קבלתי צרחות מהאנשים ששהו בחדר שלא הבינו למה אני מנסה לפתוח את חדרם[יש לציין שהגעתי למלון עם ילדתי בת 5 חודשים] בהגיעי ללובי עם ילדתי בידיים נאמר לי ע"י פקיד הקבלה[סאבי] שהוא מצטער.............

בהגיעי לחדר אני רואה לתדהמתי שאין לול בחדר דבר שציינתי בהזמנה,לאחר עשרות שיחות ללובי הבנתי שקיימת בעיה ולא יהיה לול לביתי הקטנה.יום למחרת בשעות הערב לאחר שיחות מרובות הגיע לול לחדר אך נאמר לי שיש לול קטן בלבד!!!!!!!!!!!דבר שלא צוין בעת ההזמנה.

ביום האחרון הגיע לי לול גדול!!!!!!!

ביום ראשון בשעה 6 בבוקר ביתי התעוררה בצרחות עקב רעש נוראי של מקדחות שהגיע מהדלת ממול כשיצאתי מהחדר נבהלתי לראות 10 ערבים שעומדים צמוד לחדר.התקשרתי מבוהלת ללובי ונאמר לי שהם מצטערים ויש שיפוצים במלון.לא יכולתי לצאת מהחדר כיוון שחששתי הייתי לבד עם ילדתי נאלצתי להתקשר ללובי שמשהו יגיע ויעזור לי לצאת כיוון שאני מפחדת לצאת!!!!!!!!!!!הרעש האיום והפחד גרמו לי לעזוב את המלון ולהגיע מאוחר יותר.בהגעתי ופנייתי ללובי נאמר לי שיחליפו לי חדר מיותר לציין את הקושי עבורי לארוז שוב את הדברים ולעבור חדר!!!!!!!!!!!!החלפת החדר נעשתה בשעה מאוחרת.

החופשה הייתה סיוט בהמשכים.רציתי לציין שבקומה השהיתי הודבקו שטיחים והי ריח עז של דבק דבר שגרם לי ולביתי בחילות ומיגרנות.

בליל שישי רציתי להתפנק בארוחה חגיגית לאחר שהתקשרתי ללובי ודברתי עם אחת הפקידות קבלה נאמר לי שארוחת הערב תהיה באולם ים סוף בהגעתי לאולם האולם סגור!!!!!!!!! הגעתי שוב ללובי ונאמר לי שאין הענות אז הארוחה תהיה רק בסוכה!!!!!! שוב הלכתי עד לסוכה ולתדהמתי הסוכה מלאה ורק מי שהזמין מקום יישב בסוכה!!!!!!!!!!חבל שלא נאמרים הדברים האלו ללקוחות המלון למנוע את עוגמת הנפש והטרטור הנוראי!!!!!!!!!!!!

בתור לקוחה קבועה של רשת מלונות דן ציפיתי לשרות טוב,ובמידה והמלון בשיפוצים שיודיעו מראש!!!!!!!!!!!!!

בכבוד רב,

עתהילה איילון

0509009200


עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
עבל טברזר - מנהלת מחלק שם ותפקיד:
מלון דן תל אביב שמח לארח את גברת איילון.
מיד כשהעלתה את הדברים בפני מנהלת יחסי אורחים הוצע לגברת לעבור לחדר משודרג.
לאחר ששקלה את הנושא וראתה את החדר החליטה שלא לעבור וחזרה בה בשעות אחר הצהריים המאוחרות (והועברה מיד לחדר).
אל חדרה נשלחו פינוקי המלון בצירוף מכתב התנצלות והזמנה זוגית לארוחה.
תגובה:
אל חדרה נשלחו פינוקי המלון בצירוף מכתב התנצלות והזמנה זוגית לארוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה