פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש מסוייט - פנייה מ26.8.07 לאתר תלונה שטרם טופלנ נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אשקלון כתובת:

טלפון חברה:

אשקלון סניף חברה:

נופש סיוטי מכל הלב נושא התלונה:

‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:

הזמנו חופשה משפחתית - במהלך 3 ימים ביקשנו לחדר קומקום לחימום מים לילדה ורק ביום השלישי נעננו . המתקנים לילדים במצב תחזוקה בכי רע - גרוע יותר ממתנפחים בקניון גרוע ... בחדר האוכל - לקח חצי שעה להביא לנו כפיות לילדים לאכילה - מלון המתהדר בהיותו מלון לכל המשפחה וגן עדן לילדים , כנראה שכח את הילדים מרגע הגעתם - הפעילויות לילדים היו דלות וללא כל דימיון ורצון של הצוות להשקיע - בכל שלב מצאת אותם מפטפטים על תנאי עבודתם ומפלרטטים האחד עם השני/ה . ה\בנוסף - באזור המכוניות המתנגשות - אין כל צלף דבר המנע מהילדים להנאות מהמתקנים .... במכונות המשחק לא היה לאיש כסף לפרוט על מנת שיוכלו לשחק וכדובדבן של העניין- קרובי משפחה שהגיעו להביא לנו פריט חשוב למלון בשבת , גורשו בבושת פנים ובצעקות על ידי אנשי הבטחון ( מדובר בזוג מבוגר ואדיב אשר ביקש להשאיר לנו הודעה או לנסות למצוא אותנו במתחם על מנת למסור לנו את הפריט החשוב ) . מכל מקום, השירות היה מחפיר, חדר 218 בו שהינו היה מלוכלך ועם קורי עכביש ולמור כי החופש הזה היה שווה את ההשקעה בו יהיה מוגזם . בשבת בבריכה, איש צוות לחץ שארשום משוב ולאחר שאמרתי כי איני כותבת בשבת , ליגלג על כך ואמר :אבל בבריכה את יכולה להיות ?" בושה לכל הדעות .
בכל מקרה, אנו לא נשוב לשלם וככל הנראה לא לרשת מלונות דן המתהדרת הנוצות לא לה .... " מלונות שנעים לחזור אליהם "... עו"ד שרית פ. תיאור הבעיה:

בזבוז זמן סוג הנזק :

פיצוי על סוף שבוע ללא כל ראיה שירותית ו/או נעימה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי בגין חופשה שנפגמה פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה