פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבויות להטבות לחברי מועדון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מלון גני דן אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,שמי פקיזגי חיים והערב חזרנו אני ,אישתי ושני ילדיי ממלון גני דן באשקלון.
היו מספר דברים שהעיבו מאוד על שהותנו במלון.
יש לציין שהגענו במיסגרת וועד העובדים של התעשייה הצבאית.
חודש לפני שהגענו דאגנו ליידע את הקבלה במלון על מספר חבר המועדון שלנו ברשת מלונות דן על מנת לקבל את ההטבות להם אנו זכאים.
הגענו למלון בסביבות 12:45 וחשבנו לעצמנו שבטח החדרים כבר מחכים לבואנו,כי הרי כתוב שלחברי המועדון יש הטבה של הגעה מוקדמת,אך לא כך היה,בקבלה לקחו מאיתנו מספר טלפון ונאמר לנו שייצרו איתנו קשר ברגע שהחדר יהיה מוכן.אז חיכינו בלובי.......וחיכינו......וחיכינו.......ואמרנו לעצמנו שבטח מכינים לנו את אחד החדרים ההכי טובים במלון ושכדאי לחכות,אז המשכנו לחכות בסבלנות,ורק כשבשעה 15:00 ראינו שזה כבר מוגזם,אז אישתי פנתה לקבלה ושם נאמר לה שהחדר אינו מוכן וכשהיא התעקשה שזה כבר מוגזם,אז נתנו לה חדר.
עלינו לחדר.............ומה לומר.?זה חדר "מדהים" עם נוף לחניה ולאתרי הבנייה של העיר אשקלון.........רחוק מאוד מלהיות אחד החדרים הטובים של המלון ואתם מוזמנים לבדוק,מספר החדר בו שהינו הינו 403.
ירדתי לקבלה ודיברתי עם המנהל התורן,בחור בשם צ'רלי,שנתן לי לבדוק חדר אחר עם נוף לאיזה גג של מיבנה בקומה שנייה,והסתבר שהוא לא כל כך יכול להחליף לי את החדר,שכן את כל החדרים הטובים נתנו כבר לאורחיםשהגיעו אחרינו והיו עקשנים יותר ממני שעמדו להם על הראש ושאינם חברי דן בכלל(חברות שמסתברת כ"חארטה"אחת גדולה ומשמשת אותכם רק כקטע שיווקי ואינה נותנת מהומה לחברים בה).
ביקשתי מצ'רלי לדבר עם נציג מועדון החברים של רשת מלונות דן הנימצא במלון,אך הוא ממש לא הבין על איזה נציג אני מדבר......כשהסבתי את תשומת ליבו לעלון שנימצא בקבלה ושבו מצויין במפורש שאמור להיות נציג כזה במלון,הוא פשוט עשה מזה צחוק והצביע על פקידי הקבלה ואמר"יש לך פה שלושה נציגים)....אותי זה ממש לא הצחיק.
הוא גם טען שבקומות 5 ו 6 הוא לא יכול לתת לי חדר כי החדרים שם לא בנויים למישפחות עם ילדים,דבר שהתברר כשקר וכחוסר אמינות,שכן כשהייתי בבריכה,במיקרה הרמתי את ראשי לקומות העליונות וראיתי ילדים עומדים בחלונות(בקומה 5)....
כמו כן,אף מתנה לא חיכתה לנו בחדר במלון כמובטח.
אז מה שווה באמת חברות במועדון?לא מתנה,לא קבלת חדרים מוקדמת,לא קבלת חדרים טובים ,שום נציג המועדון במלון ואף עשו ממני צחוק כאילו "מאיפה נפלת עלינו פה",זאת לא פעם ראשונה שאני מתארח ברשת מלונותיכם,אך אני בטוח שזאת היתה הפעם האחרונה.
יום שלם ביום ההגעה רק לקח לנו על מנת להתמקם בחדר,רק בסביבות 17:00 יכולנו להתחיל לפרוק את חפצינו בחדר.
אני אדאג ליידע את נציג וועד העובדים של התע"ש בדבר חוויותי אלו,וכמוכן אני חבר בפורומים שונים של צרכנות ברשת האינטרנט ואדאג ליידע את עמיתיי הגולשים האחרים בדבר חברות ברשת מלונות דן ומה היא שווה באמת.......לא יכול להיות שתמשיכו לעשות צחוק מהאנשים ושתבטיחו דברים ולא תעמדו מאחוריהם
בתודה מראש על האוזן הקשבת(אם יש כזאת בכלל)
פקיזגי חיים


מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה