פרטי התלונה

תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רעש וחוסר יחס מצד המלון. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דן פנורמה חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר יצאנו לנופש בצפון ובחרנו ללון בדן פנורמה חיפה. קיבלנו את החדר שרצינו עם נוף למפרץ והכל היה טוב עד הבוקר... בבוקר, 7:30, התעוררנו מרעש של דפיקות מחוץ למלון. בהתחלה חשבתי שזה מגיע מהמפרץ מהמכולות אבל כשהסתכלתי החוצה ראיתי שזה מגיע מאתר בניה מתחת למלון ממש מתחת לחלון שלי.. ביקשתי לדבר עם מנהל תורן ואכן, הגיע המנהל ואמר לי ש"כן הם יודעים על הבעיה (!!!!) ואין להם מה לעשות...". ביקשתי לעבור לחדר אחר אולי בצד או יותר גבוה, והוא אמר לי שהוא לא יודע אם הוא יכול כי המלון בתפוסה מלאה. ביקשתי ממנו לברר מה כן אפשר לעשות ושיחזור אלי. מאז ועד היום (שבוע אחרי) לא חזרו אלי למרות פניות חוזרות ונשנות לקבלה או לרשת המלונות מהמספר שהזמנתי את המלון. אני ממש מאוכזב מהיחס, אפילו לחזור אלי להגיד לי שאין מה לעשות לא חזרו אלי בטח שלא לפצות אותי..
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסבר מצד המלון ופיצוי בהתאם פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה